petak, 09.04.2010.

Nered!

Negdje sam čitala da nam je kuća ogledalo onoga što nam se dešava u glavi...tipa ako su nam financije uredne da su nam i ladice uredne...hm...ja znam ljude s neurednim financijama a veoma urednim ladicama...
A da nam je nered u kući nered u glavi...pa možda malo...trebalo bi mi reda, malo pravila...nemam pojma... U zadnje vrijeme sam baš rastresena...bila sam i prije, ali manje, sada valjda uz kida i sve...eto...
Treba mi jedno proljetno čišćenje i kuće i duha. Mislim da to ide jedno uz drugo...znate onaj super osjećaj kada sve očistite i kada ste umorni a zadovoljni. E to meni treba...da budem umorna i da se osjećam da sam nešto dobro i korisno uradila...i da se malo posvetim sebi.
Danas počinjem...ne vjerujem u sutra...jer sutra nikada ne dolazi...uvijek je danas!
O posvećivanju pažnje sebi a ne samo drugima nekom drugom prilikom :)

Lijep pozdrav!mah
Vaša zen krafnica

- 12:17 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>