ponedjeljak, 05.04.2010.

Kako uređenje životnog prostora utječe na raspoloženje

Drage moje! Pred dva tjedna smo moj dragi i ja napravili malo preuređenje stana...nismo kupili ništa novoga namještaja, samo smo malo premjestili ovaj šo već imamo. I ja sam superzadovoljna s novim izgledom i sa više prostora. Nekako se bolje osjećam...no nisam još sve spremila i sredila...imamo malo viška stvari...a sve je zapravo bespotrebno, samo što je od neke nostalgične vrijednosti...žao nam je baciti a znam da nam neće nikada trebati, a isto tako je poznato da nas stvari iz prošlosti koče na putu za budućnost...
No to će se srediti.

I da spomenem razlog zbog kojeg je i krenuo ovaj blog, moja namjera za postizanjem zdrave mase...uglavnom prošlo je 5 mjeseci otkada sam rodila i mislim da je polako vrijeme da krenem skidati moj baby weight :)

Pa eto toliko o tome....malo sam rastresena...drugi put se nadam malo boljem postu :)

Lijep pozdrav.
Vaša zen krafnica mah

- 23:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>