Žena jednog pomorca

petak, 02.04.2010.

Me, Myself & Captain... Pola ugovora je tu...

Evo Captain je odradio pola ugovora, još toliko i doma je.
Sad mi je već lakše. Prvi tjedan kad ode je najgori.
Kao da sam u nekom paralelnom svijetu i gledam kako vrijeme prolazi kraj mene. Čudan osjećaj.
Dobila sam veliki mail od njega. Baš sam se razveselila. Pročitala sam ga već deset puta.
Imamo nove planove...počinjem tražit stan.
Baš me to veseli. Zaokupirat će me to danima. Odlučili smo da nećmo kupiti stan nego ćemo u podstanare.
Malo je loše stanje u državi pa bolje da pričekamo godinu-dvije prije kupnje nekretnine.
Baš me zanima kakvo je tržište stanova za najam. Vidjela sam da se cijene kreču oko 300-350 eura za stan oko 50-55m2.
Ciljamo na Jarun.
Meni je Jarun super kvart, ima sve. Ima tramvaj. Ima plac. Ima školu. Ima vrtić. Ima jezero :)
Volim se vozit na biciklu, volim rolat. Captain voli trčat i veslat, a i Carica ima livada za trčaaat koliko je volja.
Ma Jarun je super. Poslala sam par mailova pa sad čekamo odgovore.
Valjda ću naći neko udobno ljubavno gnijezdo za nas dvoje...upppssss troje pjeva

02.04.2010. u 19:57 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Život žene koja čeka svog muškarca...
Život žene koja putuje svijetom sa svojim muškarcem...
Život žene i njena svakodnevnica...
Život žene pomorca..njeni snovi, ljubavi, patnje, strahovi...jednostavno život!

Meni dragi blogeri

newyorčanka the blog
Opisi života u New Yorku

pardon my french
Opis život u Parizu

Travel Freak
Putopisi žene iz Nizozemske