ponedjeljak, 10.03.2008.

a ja luda k'o i pre...ne mogu mi ništa GODINE =) NApOkoN 18 ;)

eeh, da ...ljudeki ja sam vam u ned napunila 18 godinica sretanyes ko bi rekao...heheee...i tako smo vam brat i ja u sub slavili u gradu ...stvarno je bilo suupeeer =)) zahvaljujem se svima koji su došli ...partykiss čujem da je svima bilo super i da su se dobro zabavili..je da su se neki prebili,ali sve je to za ljude ...thumbup slavilo se i to još kako....sve je bilo dobro dok mi nisu uzeli torbicu..sa fotićem i novcima...namcor i tako smo mi poslije išli u vanillu u kojoj su mi ukrali mob ...headbang ma dešava se...hehe...sutra dolazi novi ....sretansretan ma bitno da smo mi živi i zdravi a mob ko j... =)
Staviti ću vam slikice ...pa si pogledajte smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ima još slikica,ali mi se neda stavljati više... hehe...
punooo pozz sve od subote koji su došli da se zabavimo.. =) thumbupwavenjamipjeva
PuSEki SvIM@.. partypartykiss

by:Lija fino

- 14:26 - Komentari (68) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.