Opis bloga
Dan poslije... ;
misli, osječaji, želje,
mašta i realna slika nečega..
Linkovi
dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Image and video hosting by TinyPic

Dan poslije

nedjelja, 30.03.2008.

nema...

primila me neka tuga, neznam mozda je vrijeme krivo sto krije sunce, i ne nosi mi osmijeh na lice, ili me mori neki jad. Ah, neznam sto ocekivati,, mozda samo bolje dane, mozda neki tracak svijetlosti.. Mozda pricam sad bez smisla, ali tako mi dolaze misli, a to postoji neki stil cak pisanja onog sto ti pada na pamet, ili i to mi se samo cini ?! Ima tu drugih da o tome sude,ja cu samo pisati svoje misli, iako nisam sigurna ni da su to moje misli.. Upravlja li netko njima, manipulira li onim sto sam ja,, tko sam ja. Neznam, nisam sigurna u to, nisam ni u sto drugo sigurna. Mozda sam ipak u jednu stvar sigurna ,ali to sad i nije bitno. Zasto se to vrijeme mijenja, mozemo li pratiti sate, minute, malo naprijed, malo nazad..toliko sati manje, toliko vise, jedan pa drugi, ovaj pa onaj, sto jos ?
Zbunjena sam , zbunjena sam zivotom, zbunjena sam sama sobom,,,zbunjena sam..

- 23:58 - Komentari (13) - Isprintaj - #

petak, 14.03.2008.

Ljubav...

Plešem od ljubavi, plešem zbog ljubavi, plešem u ritmu ljubavi.. Oblaćim najljepšu haljinu, stavljam sve na svoje mjesto, spremna sam za tebe. Stojiš nestrpljivo, oćekuješ moju pojavu, dok ja laganim al sigurnim korakom koraćam tebi. Nestrpljiva sam kao i ti,al nema mjesta tome. Postajem svjesna situacije,osmjehujem se i nastavljam korak. Približavam ti se, tražim odgovor u tvojim oćima. Osmjeh ti krasi lice, i sad sam sigurna da je sve kako je i trebalo biti. Prilazim ti bliže, stajem uz tebe, uzimamo se za ruke dok mi pogledom govoriš sve što želim baš tada ćuti. Sretna sam, i ti to osjetiš,,sretan si i ja to osjetim. Prolazi sve, ali mi ostajemo. Samo za nas svira posebna pjesma, vrijeme je za ples ljubavi. Prilazimo jedno drugom, obuhvačaš me oko struka, dok ti se nježno uvijam u zagrljaj. Zanjihali nam se bokovi u ritmu ljubavi, glazbe koja samo nas prati i samo za nas svira. Nestajem u sreći,a sve oko mene je stvarno.Imaginarno postaje stvarnost, samo smo mi bitni. Okrece se sve, laganim korakom te pratim, i upijam svaki tvoj pogled, tvoj miris, išćekujem tvoj okus. Želim da ova noć potraje, želim osjećati ovo svaku sekundu, svaki dah, svaki uzdah, svaku kretnju i trzaj. Sve što nam sada znaci, postaje bitno i željno. Znas li što želim..?!

- 21:43 - Komentari (16) - Isprintaj - #

utorak, 11.03.2008.

svima...

Dragi moji, s obzirom na veliku guzvu ovih dana, ne stignem vam nista pisati, a ni ostavljat vam komentare, no obecama popravit cu se, dajte mi jos samo kratko vrijeme.. Pozdrav veliki od mene, i vracam se brzo kiss

- 01:20 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Komentari On/Off











Image and video hosting by TinyPic



< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2009 (5)
Listopad 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (3)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

uvik mi pomogne kad ja nešto zabrljan : Gali