13

nedjelja

rujan

2015

Jesenski blues

Hladne noći,
topli, zagušljivi dani,
ja sam ovih dana totalno u banani

Pojedi jabuku,
uzmi iz vrta krušku,
ma najradije bi si raffaelo kuglicama
namazala njušku.

Previše filmova, premalo knjiga,
za čitav me svijet zaboli briga.

Što obući,
majicu, pa vestu, pa jaknu..
samo da mi se gluposti sa uma već jednom maknu.

Nije me bilo na blogu,
previše.. ma dugo,
ali ovo se popodne vraćam
pa se pozdravite sa tugom :)

Pogledat ću
krimić na laptopu,
e baš mogu i hoću,
tako ću pregrmjeti i današnju samoću !


Malo se zafrkavam, al usamljeno je ovo podne, i ja s njim. Tjedan je prošao brzo, kao i cijelo dugo vruće ljeto.. ali ova nedjelja nikada mi dobro ne sjedne, previše razmišljam..
I samo očekujem da mi neka vesela vijest doleti do terase,
ili bar neka fina klopa. to itekako podiže raspoloženje. u konkretnoj situaciji, slatko, slatkoooo.

Nije me bilo sto godina i više.. ali to ne znači da nisam prestala mariti za blog i blogere koji su fantastično dobri :)
To znate i sami.

Uživajte u nedjelji koju ionako odavno ne volim :) a ja ću navratiti češće

Zelenkaaaa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.