31

nedjelja

svibanj

2015

Koji mi rokovi ističu?

Prvi rok koji je istekao je konačno onaj da napišem post tu :)

E sad, za rokove me inspirirala pašteta od tunjevine, kojoj danas ističe rok, koju je moja mama velikodušno kupila.

Ističe mi i rok za predaju rada o terorizmu, koji će profesorica iskoristiti za svoj doktorski rad. Ne samo moj.

Ističe i moja strpljivost oko čekanja da napokon dobijem ljetni posao, tj. da me prihvate, ne. Jel besparica je gadna stvar.

Ističe i moja ljubaznost prema mojem dragom, koji se ne zna ponašati.

Ističe i ovo popodnevno sunce, pa me napušta, i kaže- mala, ajde uči. pa se vidimo :)

E, ističe i moja nada da ću napokon pogledati dobar film, tj. nać' vremena za njega. Iako je Mad Max u pozitivnoj kategoriji. pa ga pogledajte

Ističu i moji prijatelji, jedan po jedan. Ono gube se, u živcima, faksu, besparici i tako.

Ističe i rok da unormalim svoju prehranu. Previše gluposti jedem.

Ističe i rok mojoj neofarbanoj kosi, viče glasno- Daj se zriktaj, ne hodaj po cijele dane u pidžami.

Ističe i sluznica mojih očiju koja je preosjetljiva na alergiju. Svake godine sve gore.

Ističe i moje vrijeme s Vama,

pa vam dajem gigantsku pusu boje breskvi.. :) i pjesma od Doorsa - Soul Kitchen.
https://www.youtube.com/watch?v=GSjwYq0F8CA

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.