13

četvrtak

studeni

2014

Mali noćni izlet

Večeras, u malom noćnom izletu, vratila mi se volja za glazbom. ne znam jel to zbog čari noći. žutih svjetiljki. duge velike ulice koja je puno ljepša kada nije prometna, i šaputanja grada. mjeseca koji pazi da grad pošteno zaspi.. baš kako zaslužuje..
ili je to zbog pive.. koju tako dugo nisam okusila zbog redovite bolesti.
Sigurno vas jako sada zanima kakav je to bio izlet..
Pa ovako.. popila sam pivu sa dragom osobom. dragom prijateljicom, čije mi je društvo baš trebalo i godilo.



Noć je bila stvorena i za šetnju. pa smo odšetale.. pitate se kamo.. na mjesto gdje ima najviše ljudi u 9 navečer. Lidl. :)
o da. čak sam i ubrala jednu zgodnu klošarsku hudicu. baš za mene. baš za klošaranje. a ima i heri poter element u sebi zbog boje. znate onu kombinaciju pametne crvene u koju ide smeđa,ljubičasta i crvena. e da ta boja.
i jako je plišana iznutra, topla. i požurite u lidl dok ih još ima :)
dosta reklame.
i uz to sam i kupila svoju najdražu čokoladu od kokosa. od koje me sada pomalo i boli želudac. ali vrijedi..

i šta se desilo dalje u mojoj noćnoj šetnji? pa pripišalo mi se kao uvijek. i morala sam navratiti do prvog kafića. i naravno, uđem u veoma zanimljiv kafić. drveni, onako zapušten. uđem unutra. plava konobarica kovrčava srednjih godina plus. i puno starijih hrvatina. krećem do wc-a. izlazim iz wc-a bez očekivanja. bez ikakvog nadanja da ću čuti nešto kvalitetno.
i kada ono. meni za inat : na radiju čujem pjesmu.
Pjesmu koja me probudila. Pjesmu Darka Rudeka. Ovu pjesmu: http://www.youtube.com/watch?v=DE4rD0JUd14

Već dulje vrijeme izgubila sam volju za glazbom.. koja ima veliko mjesto u mome malom slatkom životu. Glazba jednostavno olakšava ovaj život.
Meni je život postao težak zadnjih 3 tjedna. iz više razloga. no nećemo o tome... postao je i lijep..
ali glazba se nekako izgubila.
Današnja večer ju je vratila. Darko Rundek ju je aktivirao.

Dan je ispao predivan. Noć je ispala čarobna. Ne mogu tražiti više.
Zadovoljna sam. Ma i više od toga.
Laka vam noć.. poslušajte pjesmu.
Voli vas Zelenka

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.