03

petak

listopad

2014

Loše ljubavne priče na ekranima

Inače volim teške drametine of filmova.. duboke, teške filmove.. dajte mi da gledam nečije patnje i bit ću ispunjena sva :)
ali u zadnje vrijeme sam ih se valjda i ja zasitila.. pa tražim neke laganije tematike..
i to ne bilo kakve.. priznajem.. gledam nešto romantičnije filmove..možda jel mi se toliko romantike ne događa u životu koliko želim.. tko zna..??

ali nije mi jasna jedna stvar.. zašto su u svakom romantičnom filmu- laganoj komediji... uvijek dijalozi tako otrcani.. mislim da bi i ja napisala bolesno dobar scenarij na temelju svojih traumatičnih ljubavnih priča..
a zašto onda redatelji koji imaju puno love ne ulože u nešto jako dobro.
zato tražim vašu preporuku..




ne tražim novi Titanik normalno.. ali dajte mi predložite neki film gdje je kemija između glavnih likova isijavajuća.. gdje mogu vidjeti neke zanimljive sočne situacije koje su totalno neočekivane i zanimljive...

Red je na vama :) Predložite neki jako dobar,inače krećem na filmeke jako teške tematike.
Vaša Zelenka.. sa dva A.

i jel ide ko na Zagreb film festival ove jeseni? Ja sam htjela volontirati, ali mi se ne javljaju.. zločesti su.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.