FOTO GALERIJA
moje malenkosti



s/my.php?image=sljemehbs7ld2.jpg" target="_blank">Free Image Hosting at www.ImageShack.us
HBS Green dialog-Sljeme

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sisak 2

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ivanec-Akcija Kamenolomi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Darujmo krv

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Udruga oboljelih od karcinoma Sisak

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Novi Vinodolski

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Topusko zeleni okrugli stol

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Maksimir press

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zvona Zagore u akciji

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lećevica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Od Šolte za Split

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bedenica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Okrugli stol o pronstituciji 2

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Hrvatska Kostajnica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dubrava nova ekipa

Free Image Hosting at www.ImageShack.usZagreb Pride

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Okrugli stol o pronstituciji


Dan planeta OŠ A. Cesarca

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Podjela sadnica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Muzej policije

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Cvijetni Trg

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sisak

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Karlovac

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zagreb-Sigečica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ferenščica-vraćanje parka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Fešta nakon sadnje

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DJ sa Jelačić Bana


Matija Gubec-Markov Trg


ZELENA LISTA - Zeleni za Zagreb by Darko Stošić

29.03.2011., utorak

Povodom prekrajanja izbornih jedinica

Zelena lista najoštrije osuđuje prijedlog HDZ-a za izmjenu granica izbornih jedinica kojim se pod
izgovorom kako je riječ o provođenju odluke Ustavnog suda pokušava provesti izborni inženjering
u korist HDZ-a i HSS-a.
Pormjene koje se predlažu nisu korektivne niti minorne. One su značajne i korjenite, a neprirodno
zadiru i u lokalnu teritorijalnu strukturu Hrvatske. Simptomatično je da su promjene najveće upravo
na područjima gdje HDZ generalno loše stoji (Zagreb, Gorski kotar), a HSS-u sve brže izmiče
tradicionalna izborna baza (poljoprivredni krajevi poput Moslavine, Bjelovara, Velike Gorice ili
Podravine).
Da stvar bude gora, sve se to radi bez popisa birača što potvrđuje sumnje u moguće izborne
prijevare. Prijevara i namještaljki je bilo je i dosad, no takve će im izborne jedinice dodatno
pogodovati. Naprimjer, po predloženoj shemi, glasovi za konačno utvrđivanje izbornih rezultata
neizbježno će putovati iz Siska u Bjelovar ili obrnuto. Putovat će i s Malog Lošinja u Karlovac ili
Gospić. To će produžiti vrijeme između zatvarnja birališta i objave rezulata, a na dugome putu
svašta se može „dogoditi“....
Zašto Vlada tijekom protekle četiri(!) godine nije napravila vjerodostojan popis birača, bez mrtvih
duša i dvostrukih adresa boravka, zbog kojeg danas imamo više glasača od ukupnog broja
stanovnika? Tada mozda ne bi bilo ni odstupanja u broju glasača po jedinicama.
Kako je ustavno vrijeme za prekrajanje izbornih zakona isteklo 11.03.2011. nameće se i načelno
pitanje legalnosti nacionalnih izbora po bilokojoj shemi izbornih jedinica. Prema dosadašnjoj, izbori
se mogu osporiti jer su razlike u broju birača između pojedinih jedinica veće od ustavom
propisanih 5%. Ako se u Saboru nasilno izglasaju nove granice izbornih jedinica, izbori će biti
također nelegalni - jer se zakon mijenja u zadnji čas, unutar izborne godine.
Kad se sagledaju sve ove činjenice, nameće se zaključak da HDZ unaprijed priprema teren za
poništenje izbora za Sabor - bez obzira na konfiguraciju izbornih jedinica. To pak znači da se
građani i građanke Hrvatske moraju pripremiti za uvođenje „tehničke“ Vlade HDZ-a na duže
razdoblje, odnosno na puzajuću diktaturu.
Na kraju želimo postaviti pitanje – zašto HDZ to radi?
Unatoč privilegijama koje imaju mnogobrojni dužnosnici vladajuće koalicije, nitko normalan ne bi
toliko grčevito zadržavao vlast u tako teškoj ekonomsko-društvenoj situaciji kakva je u Hrvatskoj.
Osim u slučaju da se iza toga kriju daleko veći i izdašniji materijani interesi od dosadašnjih.
A što bi to moglo biti?
Bojimo se da je ova Vlada već ugovorila rasprodaju prostora i preostalih materijalnih i prirodnih
resursa Hrvatske, uz velike osobne provizije - koje su možda već i isplaćene?
To je samo jedna od hipoteza za koju postoje mnoge indicije, no jedino ona objašnjava iracionalne
poteze Vlade koji Hrvatsku doslovce guraju u kaos.
Za Zelenu listu:
Vlasta Toth, supredsjednica

- 14:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

25.03.2011., petak

ZAKLJUČCI ZELENOG DIJALOGA >>VODA-UGROŽENO DOBRO<<

1. Voda je javno dobro, vlasništvo svih građanki i građana Hrvatske. Nedopustivi su bilokakvi oblici privatizacije vode, vodoopskrbnih i vodopivrednih sustava (infrastrukture), a pogotovo pretvaranje državne ustanove u trgovačko društvo.
Republika Hrvatska mora hitno utvrditi što točnije stvarno stanje ukupnih vodnih potencijala, zaliha pitke vode i njene stvarne čistoće .
Što prije ukinuti monopol Hrvatskih voda u gospodarenju vodnim bogatstvom.
2. Područja koja obiluju zalihama pitke vode te zaštićena područja nacionalnih parkova, parkova prirode i zaštićenih rezervata ne smiju se smanjivati niti prenamjenjivati.
3. Lokalna zajednica treba direktnom demokracijom (referendumom) odlučivati o svim investicijskim zahvatima koji mogu ugroziti zalihe pitke vode.
Provoditelji javne rasprave moraju osigurati održavanje javne rasprave na najbližoj mogućoj lokaciji uz mjesto zahvata u prostoru te su dužni plakatima, lecima, oglasima u lokalnim medijima na tom području obavijestiti građane/ke u za to predviđenom zakonskom roku. RH je potpisnica Aarhuske konvencije te svi građani/ke Hrvatske imaju pravo na pristup informacijama koje se tiču zahvata u okolišu.
Kako bi bile vjerodostojne, studije utjecaja na okoliš moraju izraditi nezavisni stručnjaci. Investitor ne smije utjecati na izradu studije utjecaja na okoliš. Izvođač studije mora biti izabran natječajem temeljem zakona Javne nabave.
Odluke o zahvatima koji mogu dugoročno naštetiti zdravlju i sigurnosti života građana/ki moraju se donositi transparentno, uz mogući uvid u sve faze odlučivanja.
4. Zahtijevamo od Vlade RH da napokon počne štititi interese građana/ki Hrvatske, a ne podupirati interese kapitala. Umjesto obećane dobrobiti, interes kapitala je u svim dosadašnjim primjerima nanio nepopravljivu štetu našem prostoru i sugrađanima.
Ove zaključke donijeli smo na osnovi dosadašnjih iskustava:
Zbog pokušaja privatizacije Hrvatskih voda;
Zbog nekontroliranog crpljenja pitke vode privatnih koncesionara i dodjela dugogodišnjih koncesija širom Hrvatske;
Zbog planova izgradnje 89 golf-igrališta na teritoriju RH, a naročito u priobalju i na otocima, koja zadiru čak i u nacionalne parkove, zaštićene parkove prirode i prirodne rezervate;
Zbog bezobzirnog kršenja demokratske procedure, zakona i međunarodnih konvencija pri izradi i odlučivanju o studijama utjecaja na okoliš, kad se uglavnom pogoduje interesima investitora nauštrb okoliša i lokalnog stanovništva. O tome rječito govori i slučaj izgradnje tvornice cementa u Kruševu prema planovima talijanskog investitora. Cementara u tom kraju može nanijeti trajne i nepopravljive štete rijeci Zrmanji, podzemnim tokovima te Novigradskom i Karinskom moru.
Zbog mogućeg zagađenja podzemlja i dragocjenih rezervi pitke vode određivanjem lokacija za odlagališta otpada i MBO - centara na krškim poroznim terenima poput Lećevice. Tim zahvatom ugrozit će se opskrba pitkom vodom središnje Dalmacije gdje živi oko pola milijuna ljudi.
Zbog neodržavanja pročistača otpadnih voda uz autoceste koje prolaze kroz propusni krški teren, uz polja u kršu ili u zaleđu regionalnih vodocrpilišta za gradove poput Zadra, Šibenika Splita i Dubrovnika.

Sudionici Zelenog dijaloga:

Zelena lista, Zagreb
Eko-Zadar, Zadar
Udruga Eko Zrmanja
Udruga obnovitelja Gornji Karin
Dr.sc. Srečko Božičević
Ana Katalinić dipl.ing.biol. PP Vransko jezero
Jadranka Pelikan mag. bioproc. inž.
Dr.sc. Claudia Kruschel Sveučilište u Zadru

- 08:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

12.03.2011., subota

Priopćenje Zelene liste povodom havarije u japanskoj nuklearnoj elektrani.

Povodom havarije u japanskoj nuklearnoj elektrani – kakva je hrvatska sigurnost?
U godini kad obilježavamo 25 godina od Černobilske nuklerne tragedije svjedoci smo da se povijest ponovila. Zbog snažnog potresa koji je jučer potresao Japan i ostavio pola zemlje bez električne energije, danas je eksplodirao reaktor u atomskoj centrali najbližoj epicentru dok su ostale japanske nuklearke obustavile rad i pokušavaju obuzdati curenje radijacije u okoliš. S kojim uspjehom pokazat će naredni dani.
Posljedice u gusto naseljenom Japanu su još nepoznate, ali se nažalost mogu predvidjeti. O tome nas uči Černobilska tragedija koja se dogodila u Ukrajini prije 25 godina. Tisuće ljudi je raseljeno u ostale dijelove Ukrajine i svijeta, a generacije djece rođene nakon havarije pate od raznih malformacija uzrokovanih radijacijom. Golema područja oko elektrane su zabranjena zona za svaku vrst ljudske aktivnosti pa i poljoprivrede iako je to „zemlja černozjoma“, najplodnije zemlje na svijetu. Tako će biti narednih nekoliko stotina godina.
Hrvatska se nalazi u neposrednoj blizini 2 nuklearne elektrane – u Krškom udaljene 38 km od Zagreba i Paksa koji je 90 km udaljen od Osijeka. Obje nuklearke su starije od 30 godina što povećava mogućnost ispuštanja radioaktivnih materija u okoliš uslijed kavara i dotrajalih instalacija.
Postavljamo pitanje: kakva je sigurnost hrvatskih građana u slučaju havarije u bilo kojoj od spomenutih elektrana? Da li Vlada ima u pripremi bilo kakav plan postupanja i spašavanja? Koliko su građani Hrvatske upoznati s pravilima postupanja u slučaju nuklearne opasnosti?
Stariji građani koji su u socijalističkim školama slušali predvojničku obuku možda se još sjećaju nekih pravila iz ABH zaštite, ali danas postoje čitave generacije koje o tome nisu nikad čule ništa, i ne zanju ništa. Može se dogoditi da u slučaju npr. eksplozije reaktora u Krškom ljudi masovno sjednu u svoje aute i počnu bježati glavnom bez obzira jer to je prirodni čovjekov poriv u životnoj opasnosti. I učinili bi najgoru moguću stvar jer bi se tek tada izložili radijaciji. Koliko ljudi u Hrvatskoj danas zna da u slučaju nuklearne havarije moraju ostati zatvoreni u kućama, da moraju imati zalihe nekontaminirane pitke vode (u bocama) i zalihe hrane u konzervama i da tako zabarikadirani u svojim domovima moraju čekati ekipu za dekontaminaciju? Vrlo malo! A SVI bi morali znati bi te jednostavne stbari.
Da li Grad Zagreb i Vlada RH imaju predviđenu mogućnost potresa u seizmički nestabilnom Zagrebu i što se može dogoditi, osim razrušenih kuća, s radioaktivnim skladištem smještenim u stambenoj zoni Šalate u Institutu Ruđer Bošković?
Koliko je nama poznato, nemaju! A trebali bi imati. I ne samo to.
U Gradu Zagrebu postoji Ured za upravljanje u hitnim situacijama, a na državnom nivou postoji čitav niz ustanova, zavoda i agencija koje se bave zaštitom od radiokativnog zračenja i nuklearne opasnosti. Svi oni na papiru imaju svoje planove, ali je od njih u praksi malo toga provedivo. Pod praksom mislimo na stanovnike koji ako se dogodi potres ili radioaktivnost uopće ne znaju što, tko, gdje i kako. Svi ljudi znaju jedino da moraju nazvati broj 112 – ali kad se katastrofa dogodi onda telefona i mobitela više nema.
Krajnji je čas da vlasti u Hrvatskoj – od državne do lokalne – shvate da su prirodne i nuklearne katastrofe nepredvidive i da je jedina obrana od njih preventiva i edukacija. U uvjetima klimatskih promjena izvanredna stanja i prirodne katastrofe će biti sve učestalije a hrvatski građani nisu uopće za to pripremljeni. Krajnji je čas da država počne obavljati svoju posao i brinuti o sigurnosti svojih građana.
Za Zelenu listu:
Vlasta Toth, supredsjednica

- 19:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

07.03.2011., ponedjeljak

Zdrav razum


- 09:15 - Komentari (5) - Isprintaj - #

03.03.2011., četvrtak

Dok policija vrijedno trči po gradu za prosvjednicima.....

I dok policajci vrijedno osiguravaju skupove prosvjednika u Saboru im se smiješi novi zakon koji će im još malo smanjiti prava.Zelena lista se oglasila primjedbama na Zakon o policiji u dijelu kojega on ne zadire u struku nego se kosi sa Ustavom:
Stranka Zelena lista oštro se protivi donošenju Zakona o policiji koji se donosi po hitnom postupku u Hrvatskom saboru.Ono što nam je neprihvatljivo jest činjenica da se pod tzv, depolitizacijom policije u stvari krše temeljna ljudska prava zajamčena Ustavom desetcima tisuća građanki i građana koji su se odlučili za ovaj častan poziv.
Članak 38. predloženog zakona glasi:
Policijski službenik ne smije biti član političke stranke, politički djelovati u
Ministarstvu, niti se kandidirati na državnim i lokalnim izborima.
Policijski službenik ne smije u službenoj odori prisustvovati stranačkim i drugim političkim skupovima, osim ako je na tim skupovima prisutan radi obavljanja službenih obveza.
Policijskog službenika za kojeg se utvrdi da je član političke stranke premjestit će se na slobodno radno mjesto državnog službenika u Ministarstvu za koje ispunjava uvjete.
Prva alineja članka 38. :“Policijski službenik ne smije biti član političke stranke, politički djelovati u Ministarstvu, niti se kandidirati na državnim i lokalnim izborima.“ u suprotnosti je sa Ustavom Republike Hrvatske i to:
Člankom 3. „Sloboda, jednakost, nacionalna ravnopravnost i ravnopravnost spolova, mirotvornost, socijalna pravda, poštivanje prava čovjeka, nepovredivost vlasništva, očuvanje prirode i čovjekova okoliša, vladavina prava i demokratski višestranački sustav najviše su vrednote ustavnog poretka Republike Hrvatske i temelj za tumačenje Ustava.“- Kako se u prijedlogu zakona zabranjuje kandidatura na državnim i lokalnim izborima policijski službenici bi bili neravnopravni u odnosu na ostale građane. Pošto se jednakost u demokratskom višestanačkom sustavu odnosi na pravo svih da biraju i budu birani, smatramo taj dio članka 38. prve alineje protuustavnim.
Člankom 43. prva alineja: „Svakom se jamči pravo na udruživanje radi zaštite njihovih probitaka ili zauzimanja za socijalna, gospodarska, politička, nacionalna, kulturna ili druga uvjerenja i ciljeve.Radi toga svatko može slobodno osnivati sindikate i druge udruge, uključivati se u njih ili iz njih istupati u skladu sa zakonom.“- Kako se u prijedlogu zakona zabranjuje policijskim službenicima biti članovima političke stranke smatramo da bi time bila prekršena ova odredba Ustava Republike Hrvatske
Također smatramo, da je dio prve alineje članka 38. koji zabranjuje političko djelovanje policijskim službenicima u Ministarstvu nepotrebno, pošto je Zakonom o političkim strankama temeljem članka 5. koji glasi: „Političke stranke ne mogu osnivati svoje ustrojstvene oblike u državnim tjelima, tjelima jedinica lokalne i područne samouprave, trgovačkim društvima, ustanovama, oružanim snagama, policiji i drugim pravnim osobama.“ to već zabranjeno.
Zanimljivo je da zakon zabranjuje, pod izgovorom depolitizacije, policajcu koji, recimo,radi kao pozornik u Črnomercu da se kandidira za Mjesni odbor u Sesvetama a nigdje nema spomena da se ministra MUP-a bira direktno na izborima umjesto da ga bira aktualna politička vlast.Takvu depolitizaciju predlagač očito ne želi.
Zadnja alineja je šlag na kraju:“ Policijskog službenika za kojeg se utvrdi da je član političke stranke premjestit će se na slobodno radno mjesto državnog službenika u Ministarstvu za koje ispunjava uvjete.”. A što će se desiti ako su svi članovi neke političke stranke ili se možda zbog zaštite svojih prava po izglasanom zakonu počnu masovno upisivati u stranke?Postat ćemo prva zemlja na svijetu koja je zbog smanjenja administracije izglasala zakon kojim se ona utrostručuje.
Zelena lista će, ukoliko zakon bude izglasan sa spornim člankom, svakako zatražiti ocijenu ustavnosti takve odredbe sa zahtjevom da se zakon proglasi protuustavnim.


Za Zelenu listu,
Darko Stošić,org.tajnik

- 08:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Priopćenje Zelene liste o revoluciji na ulici

Ulična revolucija koja se događa u Zagrebu i ostalim većim gradovima Hrvatske uperena je protiv političke, ekonomske i sociološke bezizlazne situacije u koju je građane Hrvatske doveo HDZ i njegove Vlade.
Međutim, kad je Zagreb u pitanju, i SDP snosi svoj dio krivice. SDP je godinama podupirao Milana Bandića u njegovim faraonskim rabotama po Zagrebu te mu pružio podršku i na zadnjim izborima za gradonačelnika.
Gospodin Bandić je u svojoj 10-godišnjoj vladavini glavnim gradom uspio iz Zagreba istjerati cijeli niz tvornica i proizvodnje uvođenjem visokih komunalnih nameta, skupim komunalnim uslugama i visokim prirezom. Sve to je činio da bi se domogao građevinskog zemljišta, kojima gospodari što sam, što preko grada, što preko Holdinga, uz blagonaklonost bivše ministrice Marine Matulović Drpulić.
Govore rječito o tome propale investicije u Sopnici Jelkovec, Iver naselju, pranje novca na Zavrtnici, novi tramvaji ali ne i pruge, Arena koja zjapi prazna i stvara gubitke, itd... U Bandićevoj eri došlo je do prekomjerne izgradnja shoping-centara koji su gotovo zatrli male dučane i obrte po kvartovima što je osiromašilo srednji sloj stanovništva koji je bio u stanju da se sam zapošljava i prehranjuje. Shoping-centri su danas poluprazni a nmogi i pred zatvaranjem te umjesto „obečavajućih“ tisuća radnih mjesta za plaću od 2500 kn Zagrebu prijeti novi val socijalnih slučajeva. Za vrijeme Bandića Zagreb je postao primjer urbanističkog, arhitektonskog i prometnog kaosa koji svakodnevno zagorčava život njegovih stanovnika i čini ga sve težim i težim.

I HDZ i SDP svo ovo vrijeme nisu bili u stanju ponuditi građanima zadovoljavajuća životna rješenja kako u Zagrebu tako ni u cijeloj Hrvatskoj. A stvar je samo u primjeni zakona a ne u njihovom izigravanju radi osobnog bogaćenja i održanja na vlasti pod svaku cijenu.

Što se Zagreba tiče postoji jeftino i jednostavno rješenje. Ali za to treba postojati politička volja.
Od svih jedinica regionalne samouprave u Hrvatskoj, samo Grad Zagreb ima svoj posebni zakon – Zakon o gradu Zagrebu. Njime su njegovi stanovnici zakinuti u pravu na samoupravu u lokalnoj zajednici. Zakonom o Gradu Zagrebu nije predviđena lokalna samouprava već samo ona centralizirana na nivou Grada i mjesna po gradskim četvrtima. Tako gradske anglomeracije od npr. 80 tisuća stanovnika (Trešnjevka-jug) nemaju ni približno prava kakva imaju mnoga sela od tisuću-dvije stanovnika širom Hrvatske.
Kad bi to željeli saborski zastupnici SDP-a i HDZ-a, promjenom Zakona o Gradu Zagrebu mogla bi se lako riješiti „kvaka 22“ u vezi smjene gradonačelnika Bandića i ispraviti demokratski deficit građana Zagreba. Oni međutim, više vole javna prepucavanja u gradskoj skupštini tipa „tko-je-više-kriv“ od rješenja koje bi donijelo prosperitet svim građanima, a Zagreb postao metropola kojom se vlada demokratski i na primjer ostalima.
Bojimo se da će grad Zagreb uskoro postati zajednica sa velikim socijalnim potrebama, s ograničenim mogućnostima, bez perspektive i bez znanja.
Toga su građani Zagreba itekako svjesni što im daje dobar razlog za ulične demonstracije a mnogima nažalost i povod za ispoljavanje nemoćnog biijesa putem nasilja.
Poštovani parlamentarci, sjetite se da ste svi odgovorni narodu i državi!
Podnesite odgovornost i raspišite izbore!
Umjesto što ste potrošili cijeli dan u Saboru na prepucavanja o tome čiji je djed bio partizan a čiji žrtva Blajburga, bilo bi bolje da ste donijeli Zakon kojim će graađani moći kažnjavati vaš nerad, neučinkovitost, promašene investicije i nebrigu za nas
male ljude.
Vratite nam naše dostojanstvo, pravo na rad i život, znanje i pravičnu plaću – u konačnici će i Vama biti bolje.
Sanja Stipandić,
Supredsjednica Podružnice Zelene liste za Grad Zagreb

- 08:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ANKETE





Treba li smijeniti Bandića ?
Da
Ne
  
Free polls from Pollhost.com



Koliko bi stranke trebale imati članova?
Potpuno je nebitno.
Minimalno 10.
Minimalno 100
Minimalno 300
Barem 1000
Najmanje 5000
10 000 i više
Jednog predsjednika i jednog tajnika
Ovisi dali je regionalna,lokalna ili nacionalna.
Nisu bitni članovi već program i načela
  
Free polls from Pollhost.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kako riješiti Sisak ?
Zatvoriti INA rafineriju
Razriješiti ministrricu Zaštite okoliša
Blokirati pristupe rafineriji do ugradnje filtera i uređaja za odsumporavanje
Svako onečišćenje naplatiti u korist građana sa milion kuna
Promjeniti vlast na izborima
Prestati koristiti fosilna goriva
Organizirati masovni prosvjed u Zagrebu sa zahtjevom za hitno riješenje
Poništiti privatzaciju zbog neispunjenja obveza
Prodati Rolex-e i kupiti filtere
Reinvestirati dobit u modernizaciju
Prekinuti proizvodnju na tri tjedna nakon svakog prekoračenja u kakvoči zraka
  
Free polls from Pollhost.com