zeleni_mozak

petak, 05.09.2008.

Zahvaljujem don Ursiću na inspiraciji

Možda je, citiram, ''otrcano'' govoriti o Katoličkoj crkvi, ali me užasno, užasno i neopisivo ljuti da se jedna diktatorska organizacija, koliko god se ona miroljubivom i pravednom prikazivala, upravlja hrvatskim narodom u tolikoj mjeri da je to- groteskno.
Naši političari i političarke bivaju prozivani ako kojim slučajem nisu prisustvovali božićnoj, uskršnjoj, nedjeljnoj misi. To sutradan izađe u novinama. Ti isti ljudi odlučuju o našim zakonima i, katkad, životima. Crkva se, s druge strane, miješa i gura gdje joj mjesto NIJE, niti bi trebalo biti. Još jednom spominjem famozni Zakon protiv diskriminacije, koji je, uzgred rečeno, donesen samo zato da možemo ući u Europsku uniju. Vrhovni ljudi (pardon, muškarci!) vladajuće sekte nisu naučili čitati kad se to u školi učilo pa sad izmišljaju stvari kojih nema.
Zakon kaže- svaka mržnja na temelju vjerske, nacionalne, rodne itakodalje mržnje neće se tolerirati (značajan napredak). Primorčeva delegacija pročita- pederi (moguće i lezbe) posvajaju djecu. To ja zovem providnošću.
Kako će se ta jadna dječica razviti u normalne hetero kršćane/ke, ako ih odgajaju bolesni ljudi?

(Možda se čini kako ja sve gledam kroz odnos prema homoseksualcima, da nađem svaku, pa i najmanju notu diskriminacije i homofobije. Sad, kad je postalo moderno govoriti o tome. Iskreno, zaboli me. Pišem o svemu što me čini ljutom!)

Da se odmaknem od poznatog Zakona i počnem o Bibliji. To je simpatična knjiga za laku noć, ništa više. Prošla je inkviziciju i tko zna što još, a mi je još čitamo kao da je sms od samog Boga. Učili smo na hrvatskom da su postojale biblijske priče koje su bile prenaivne čak i za istančan uzvišeni stil, pa su- izbačene.
Dobro, tko je sad ovdje lud? Mi, koji čitamo sranja koja nam prodaju ljudi koji ne znaju odgovoriti na pitanje zašto žene ne mogu biti svećenice, ili oni, koji u to čak vjeruju.
Prodaju nam maglu kao jeftine narukvice made in China, masovno ispiru mozak na svojim okupljanjima i još imaju drskosti miješati se u politiku cijele države. Nakon 2008 godina, mislim da je vrijeme da se Crkva vrati gdje joj je mjesto. To je utočište vjernicima i vjernicama, mjesto za podršku i molitvu, razumijevanje i pomoć.
Možda je zaboravila na mučenje vještica, plaćanje oprosta, progon nevjernika, cenzuru i ostale strahote, ali mi ne bismo smjeli. To se zbivalo prije nekoliko godina, a mi to, kao ovce, pripisujemo mračnom srednjem vijeku.
Pa, bio je mračan uglavnom zbog Crkve.
Istaknuti se svećenici poigravaju svojom moći i položajem, koriste utjecaj koji imaju kod vjernika/ca. CRKVE SU NAPRAVLJENE OD ZLATA. Nije me briga što je to bio barok ili gotika, one se danas grade kao sjedišta kakve bogate sekte. LJUDI NEMAJU ŠTO JESTI, A CRKVA SE RAZBACUJE ZLATOM I VITRAJIMA.

I onda mi nitko ne može reći da je ta tema otrcana, ne kada tu diktaturu uzimamo zdravo za gotovo. Koliko sam puta čula da netko ''vjeruje u Boga, ali ne i Crkvu''? Stalno ista priča, svaki prokleti put.
PA ZAŠTO ONDA NE NAPRAVIŠ NEŠTO U VEZI TOGA? Ne kažem da nema dobrih svećenika ili časnih sestara, ali Crkva je u glavnini prešla granicu vjerskih sloboda i kročila u totalitarističko područje koje joj ne pripada.
Ne možeš na vjeronauku govoriti o izopačenosti i suzdržavanju od masturbacije. Zašto nam govore kako se trebamo osjećati prema svom Bogu? Neprirodno se suzdržavati od ljudske potrebe, zašto?
Neka mi netko dokaže da to Isus nije radio.
Od malih nogu- programiranje mišljenja. Od malih nogu- formiranje izmišljenog ideala Boga.
Za kraj: URSIĆU, PAZI ME SE. PRATIM. SVAKI. TVOJ. KORAK. NISI. BAŠ. BISTAR. JEBIGA. NE MOŽEMO SVI BITI LIJEPI I PAMETNI.
Amen!






Tko god ovo čita, neka proslijedi video ljudima koje zna. Ima ih još na you tubeu, MORAJU biti viđeni.
(Napominjem da ovo nema isključivu vezu s K. crkvom.)

- 22:29 - Komentari (3) - Isprintaj - #