the age of AQUARIUS - gt

petak, 04.06.2010.

slatki mali prdekavac

DVOKRILAC s propelerom - dabome da ja pilotiram! nego tko bi?
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

e, sad da vas čujem! tko je faca? tko ima avion, a?rofl
jel sad vidite da ste svi vi bez farme luzeri?beljzubo

u međuvremenu smo dobili i štandove za prodaju poljoprivrednih proizvoda.
ko što fino vidite vođekarca, borovnice su mi proklasne, tulipani izvanserijski.
Image and video hosting by TinyPic

ipak, ni jedno izvješće nije kompletno ako ne nabacimo i kratak osvrt na najboljeg čovjekovog prijatelja -leklerka:
Image and video hosting by TinyPic
(ma, hrabar je to pas, al nije se za šalit - i ja sam probljedila kad sam vidjela kolka nam je mrkva narasla. nisu to čista posla!)

- 20:23 - Komentari (25) - Isprintaj - #