the age of AQUARIUS - gt

nedjelja, 02.08.2009.

80

radovi u tijeku.....


sadašnjost, na koju nastojim ne misliti:
Image and video hosting by TinyPic

važno je sačuvati živce.
biti smiren.
vjerovati u sebe i ljude oko sebe.
važno je imati samopouzdanja.
stoga, povremeno duboko udahnem...
pa, pooolaaakooo izdahnem....
pa, pogledam u nebasa,
pa, s povjerenjem u sebi izgovorim:
-čuj,ti i ja se fakat dobro slažemo, zar ne? dakle bit će sve ok.

skora budućnost, nadam se:
Image and video hosting by TinyPic
ovu sliku stalno imam pred očima, da bi si održala tlak
i otkucaje srca u normali.
džepovi se, naravno, polako prazne....očekivano.
ma, briga me! džepovi zato i postoje.

cmoka i pozdravčić svima vama što sad plivate jadranom, grilate sardine i ronite za ili sa koraljima.
plivamo i mi na kontinentu. u znoju.....
odoh se danas treći put istuširat.....

post sliko-skriptum na dan 3.8.09. u ranu zoru:
slavonija poklanja lijepoj megalomanki KORALJKI ljupku
mušku jahticu:roflsmokinwave
Image and video hosting by TinyPic

i usputna obavjest FRANCEKU the ribiču:
gle, mi imamo pec-štange koje same pecaju u dravi,
dok štovani ribič peca negdje na suhom!zubo
Image and video hosting by TinyPic
zanimljiv mi je i ovaj znak. po mojem stručnom tumačenju,
to znači " zabranjuje se rijeci praviti valove, dok pecaroši pecaju".
dragi francek, nadam se da ti ribe dobro bježe..roflbelj

- 20:41 - Komentari (21) - Isprintaj - #