the age of AQUARIUS - gt

subota, 18.07.2009.

uf...uf....

fakat mi nije jasno kak mi ne rikne komp na ovoj temperaturi, a s obzirom na činjenicu da tipkam u kuhinji, dok mi se iza leđa kuha vegetarijanska punjena paprika,
Image and video hosting by TinyPic
varivo od zelenih, širokih mahuna
Image and video hosting by TinyPic
i prava dalmatinska juha podravkuša.
Image and video hosting by TinyPic

napa radi punom parom, al i sunac žeže istim tempom, pa je to skoro ko neko takmičenje i sve mi se čini da je nuklearna rerna kojoj dugujemo život na zemlji u debelom vodstvu. jadna moja napa. i ja.
ne spadam u ljude koji se puno znoje, al osjećam kak mi klize kapi niz leđa.
sad je samo još pitanje - koji vrag me tjero da kuham na ovoj vrućini kad ima toliko finih stvari za pojesti, a bez kuhnja? ima dinja, lubnica, bresaka, kupina, čak je i grožđa......ima svega, samo da je još i pameti!

bakice s placa počele su nizati niske crvenih ljutih papričica koje ja tako volim....(više gledati, nego jesti, al nema veze). tako su dekorativne i lijepe da sam si uzela špicoke, kuglice
Image and video hosting by TinyPic ...Image and video hosting by TinyPic
i trokutaste s malo mladog češnjaka, Image and video hosting by TinyPic
pa mi sad vise u kuhinji i bojom i ljutinom dodatno podižu temperaturu.

čekam da se pojave vječići češnjaka, pa da jedan objesim da visi s plafona ko ukras...kažu babe da je to dobro i protiv uroka. bapske priče. mene ništa ne može ureknuti. a, vas?

nadam se da se ovog vikenda svi brćkate u plavom jadranu koji se talasa dok odmara se radnička klasa....il tako nekako.
odoh jesti zgotovljeno. muka je smao što trebam izabrati zmeđu mahuna i punjene paprike....uvijek neki problemi! kakve i vama želim:)))))))))

p.s. u 18.30 h.
u međuvremenu su teški, crni oblaci okružili grad, temp. je pala za 10-15 stupnjeva.očito se u ova moderna vremena više nikome ni ničemu ne može vjerovati, pa ni suncu i ljetu.
no, smjer vjetra je povoljan....odoh se provozati biciklom. možda uhvatim digićem koji zanimljiv prizor.
punjena paprika je ispala savršeno.

- 13:41 - Komentari (12) - Isprintaj - #