the age of AQUARIUS - gt

nedjelja, 28.06.2009.

čekajući cvjetnu stapku...

opsjednuti seksom bit će razočarani ovim naslovom, pa nek se stoga odmah misaono prebace u svijet flore.
imam orhideju.
kao svaki amater i kao osoba koja je svjesna da nema uvjete za uspješan uzgoj tog zanimljivog cvijeta, očekivala sam da je samo pitanje vremena kad će uginuti. nakon što je jesenas ocvala,
njezino ljupko zračno korjenje postepeno se osušilo. koliko god da sam ju špricala i zalijevala.
ostavila sam je preko zime na prozoru i proljetos se iznenadila kad sam ugledala novi listić!
Image and video hosting by TinyPic
iz čiste zahvalnosti za dašak novog života, redovno je poškropim s nešto vode....i opet me iznenadila kad sam ugledala oko nje novo zračno korjenje!
Image and video hosting by TinyPic
no, promatrajući pažljivije, čini mi se da vidim u donjem desnom uglu, na jednom izdanku zračnog korijena, neku zanimljivu, tajanstvenu, malu zelenu kvržicu....gospe mi, oli je to CVJETNA STAPKA, an?!
Image and video hosting by TinyPic

ja tvrdim da jeste. ima li netko o tome cijenjeno mišljenje?
jedva čekam da se jave dame zelenih ruku, a mogu i muškarci papučari, pa čak štoviše i ostali- jer, iskreno, kakav je to uopće muškarac koji nije upućen u tajne orhideja i cvjetnih stapki?



- 10:26 - Komentari (41) - Isprintaj - #