the age of AQUARIUS - gt

nedjelja, 07.06.2009.

imam ono...

znate ono, kad one ljude koji su jako pametni i kreativni i puno pišu i slikaju ili skladaju uhvati da to više privremeno ne mogu...zaliven
e, to imam.
iako ja ne pišem. ne slikam. ne skladam.
ali, ipak imam to. uhvatilo me.belj
nije skleroza ni alzhaimer, već mi je muza ošla na godišnji. pa, sam se kreativno zablokirala. zaliven
sad se spremam protutnjati preko vaših cjenjenih blogova i ostaviti poneki komentarčić, a kako znam da ćete onda i vi svratiti do mene, osjećam se ko loš odmaćin koji nije iznjeo/iznio (kak se kaže?) kavu i kolače partypred goste, ako vam ne serviram novi post.
stoga, evo par redaka, da znate da sam zdrava i živa, koje i vama želim.zubo
prozori, koji su spomenuti koji post unazad, su također dobro i blistaju u svoj svojoj novini i bjelini na pročelju svježe omaljane fasade moje zgradesmijeh i mogu sa zadovoljstvom reći da se svi dive i zapitkuju koliko je koštalo. ko da je sve u novcu. svašta!smokin imam i nove komarnike.... kako sam saznala da je pranje tepiha, zajedno sa odvozom i dovozom, samo 2 kn po metru -više nikad, pa ni tad, neću svojim rukama prati tepihe. thumbuprofl
kao konačni, ultimativni i nerješiv problem pojavila se prozorska ogradica za cvijeće. ko bi ikad reko da svi ti majstori nisu u stanju saviti komad metala u ovaj I_____________I oblik i utiplati na prozor.bang
ipak, ovim putem još jednom javno pohvaljujem majstore koji su radili majstorluke po mojem stanuthumbup....bili su vrlo fini, korektni, skupi, uredni i precizni. no, nema džabe ni u stare babe, a ako valja- meni nije krivo platit.
eto...bilo je to tih par redaka iz kojih se vidi da sam živa i zdrava što i vama želim.
vrijeme je za poslijepodnevni drijemež...zijev.
hrčete li?

- 11:50 - Komentari (39) - Isprintaj - #