the age of AQUARIUS - gt

četvrtak, 14.05.2009.

šok

jutros nađoh ovaj komentar na prethodnom postu:
#E sad si zapravo dead man walking...eto mene za koji dan gori i opivat ćeš mi i masline i šljive..i pršute i šunke..a i blitvare bogami. I ako se pravo najutin povest ću i Nametnika sobon. Paš vidit kako blitvar kopa. Eto ti na. Be afraid..be very afraid... http://www.youtube.com/watch?v=NzlG28B-R8Y ...
U Dravi ćeš završit :)
# (bepa 13.05.2009. 22:31)

čini se da žanjem kak sam sijala.nono
evo me već pjevam:pjeva

ja sam pjesnik maslina i šljiva
uz njih uvijek poslužim i gljiva.
ja sam pjesnik pršuta, šunki i blitvara
sad mi jedna prijeti bijesna ko utvara!

ja sam dead man walking,
jer previše sam talking
i dok mi muški u prazno prijete,
razgoropadih i jedno žensko-pomozi mi svijete!

i kako je E=MxC na kvadrat
odoh se brzo prežderavat i papat,
ulazim u gadnu zonu sumraka
postaje važna kilica svaka.

čut će se krici, vici i urlanje
stižu blitvari da pokažu nam što je kopanje.
slavonija već sad od smijeha krepava
u strahu nam od muke pozelenila sva trava.

i am afraid.....i am veeeeery afraid!yesbelj


p.s. obavjestite interpol! blitvari prijete žabarima! ajuutooooo!kissbelj

večernji post scrimptum:
blože blagi! ne budite tako turobno ozbiljni i ne shvaćajte sve zaizbiljski.
bepa je poluanonimac, znam ju "odavno". žena se zeza. i ja se zezam.
što je život bez malo zezanja? razvedrite se.
(premda ne isključujem mogućnost da ona stvarno zajaši svoj motor i stvori mi se ovdje pod nosom. blitvarka je to. s njima se nikad ne zna)

- 09:13 - Komentari (17) - Isprintaj - #