the age of AQUARIUS - gt

četvrtak, 19.03.2009.

pokušaj puča južnjačke hunte

VAŽNA OBAVJEST ŠTOVANOM ČITATELJSTVU!
južnoslavonski general finoče pokušao je jučer tijekom dana izvršiti smjenu vlasti na slavnom GT blogu, te je s tim prljavim ciljem na umu, umarširao u zabranjeno područje mojeg blog editora, koje ja ovako naivna i puna povjerenja nisam minirala nagaznim govno-bombama. moj grijeh.
zašto je general nasilno i drsko prekršio prvu božju blog-zapovijed koja glasi: ne petljaj se u tuđe posteve!.....e, pa zato jer mu je puko njegov nekvalitetni štapićasti server, te je moja miljenica zmija nestala u nepoznatom prostoru, a moj jedinstveni zeleni blog je totalno poplavio.
naravoučenije glasi: NE NARUČUJTE DIZAJNOVE KOD FINOČETA -NE VALJA MU ŠTAPIĆASTI SERVER!beljnaughtypjeva
ONO stiže 12.44h!cereksmijehrofl
Image and video hosting by TinyPic

- 08:54 - Komentari (32) - Isprintaj - #