the age of AQUARIUS - gt

utorak, 10.02.2009.

mali zeleni..

čujem jutros na radiju da je cesna koja se ovih dana srušila netragom nestala.
jednostavno je NEMA! eek
odmah mi je palo na pamet: mali zeleni!yes
znanstveno smo dokazali da nešto ne može nestati i postati ništa.
premda je moguće da je ta cesna naglo odlučila promijeniti svoj materijalni, pojavni oblik i pretvoriti se u neki veličanstveni bor ili veliku kamenu gromadu -kao oni šejpšifteri iz zvjezdanih staza, nekako sumnjam da se to desilo.
ja vjerujem da su u pitanju mali zeleni.
čujem da u americi godišnje jednostavno nestane gotovo 2 milijuna ljudi. je li vama to pojmljivo?
da živ čovjek može jednostavno nestati sa lica zemlje?
sad sam tu.sretan
sad me nema.nono
ja vjerujem da su u pitanju reptilijanci. (guglajte, guglajte)
oni su krivi za činjenicu da na zemlji nikako ne jenjava količina mržnje, sukoba, ratova, agresije općenito. znamo da se oni hrane ljudskim negativnim emocijama. pa, ih zato i izazivaju. kao što neki, koje nećemo imenovati, izazivaju enormno debljanje nevinih praščića, da bi ih zatim pretvorili u šnicle, plećke, kobase i smazali. naughty
vjerujete li da postoje bića čijeg postojanja ljudi nisu svjesni, a koja su stalno oko nas....baš sad dok ovo zaprepašteno i bijesno čitate jedan vas gleda i crkava od smijeha - a, koja nas iskorištavaju kao mi što iskorištavamo svoje prijatelje životinje? pri tom nisu ludi da se truju našim mesom, ali koriste kao hranu našu energiju koja je vrlo jaka kad smo bijesni, puni mržnje, ljubomorni, zavidni....možda upravo zbog njih i imamo te emocije, da bi smo bili njihove žive tvornice hrane tj negativne energije?eek nonojer promatrano iz nekih beskrajnih perspektiva apsoluta, čak i ono što mi doživljavamo kao neprijateljsko, stvorio je isti tvorac, izvor koji je stvorio i nas...i oni su njegovi....moraju se nekako hranitinjami...a, nema razloga da ta silna, strašna energija koju oslobađamo svakom misli ispunjenom mržnjom, pohlepom, niskim strastima...nema razloga da to propadne. energija općenito ne može propasti, ovako iskorištena od vanzemaljaca ili reptilijanaca ona postaje korisna. a, mi njihovi praščići.njamifino....hehehehhe....zubo
p.s. ako su mi ovo prve jutarnje misli....ou! vou! maj god! što li me čeka do kraja dana!
valjda opet pdv i porezne prijave....ne razumijem zašto se reptilijanci ne hrane prokletim pdvom i ostalim porezima?mad
a....onda opet....možda se i hrane?....hm...i nose rolekse.zaliven
vaše mišljenje?
(samo neka bude bijesno, ljuto, žestoko! grrrrrrrrrr!)

- 09:38 - Komentari (13) - Isprintaj - #