the age of AQUARIUS - gt

četvrtak, 11.12.2008.

bijaše to tek tren ....

vidim da me drži grozna navika
švrljanja po blogovima i navraćanja ovamo.
priznajem da sam rob te navike...
ali, zbilja mi se ne piše više.
vrijeme je za šutnju, tišinu, muk...
puno više govori u tišini noći sovin huk,
no sve ove riječi i njihov glasni buk.
ko vuk samotnjak na rubu divljine,
bacam zadnji blagi pogled duž blogovljine,
po postovima nanizanim ko drenjine,
i krećem nekim svojim putem,
i nahero i pod pravim kutem.
i dok vuk bi u odlasku mlatio svojim repom,
lakonogo trčeći stepom,
ja ostavljam ovdje ove sumnjive rime
da s vama dočekaju kraj i ove zime....
u snjegovima bijelim možda jednom pronađem
svojih šapa trag....
možda me on dovede natrag....
ponovo baš na ovaj prag.
imajte na umu:
svaka vaša riječ bila mi je draga.kiss

- 21:41 - Komentari (89) - Isprintaj - #