Moja zelena škrinjica

04.02.2009., srijeda

Sunčano i vedro...

Dragi moji virtualni prijatelji...svima zahvaljujem na riječima podrške i sretnosti koju dijelite sa mnom...stvarno osjećam iskrenost u vašim komentarima podrške i ganuta sam sa koliko ste topline dočekali moje sretne dane...
Zapravo, još ih uvijek ne mogu nazivati sretnim danima, jer su tek tri dana sreće, ali dobar su znak i uživam u njima punim plućima...
Moji strahovi proizlaze iz vjerujte, mnogih pokušaja i ponovnih padova...ali ovaj put, stvarno imam osjećaj da ćemo uspijeti, uprkos strahu, moj unutarnji glasić onako sramežljivo govori, ne brini, ovaj put će biti u redu...a ako ne bude imam snage za dalje, mislim da sam-smo na dobrom putu...
Radovi u kući su započeli...naš godinama planirani veliki projekt počeo je jučer dobivati grube konture...i to je prošlo dobro, mirno i donekle - čisto sretan.
Naravno, ovako mirna - čiste, previjene rane, mogu letiti okolo i držati na oku sve frontove - bez greške. Djeca čista, ručkovi skuhani, večere - po narudžbi - s voljom i na vrijeme, toranj od zmazanog veša rušim kat po kat, zoološki vrt pod kontrolom...istina umjesto čarobnog štapića u rukama su mi - pola dana olovka i tipkovnica, pola dana - krpa, kuhača i ostali rekviziti domaćice, ali ono što nastaje je - čarobno...
Uz sve to još jedan NAŠ veliki neobični projekt koji uključuje puno ljudi, puno organizacije i kreativnosti je u fazi finalizacije i trebao bi se ostvariti sljedeći tjedan - oko Valentinova...ali o tome posebni zapisi wink.
Sve u svemu, uzeli smo zalet i osjećam da ruku pod ruku grabimo velikim koracima unaprijed. Puno toga trebamo nadoknaditi, puno toga ispričati...puno sretnih dana proživjeti, puno mirnih noći prospavati...
Uhvatim ja sebe, odsutnu...preplašenu...i sada dok ovo pišem, prisjetim se gorčine, koju nam je TA ovisnost i inat priuštila...kad se uvlačila između nas nakon propalih dogovora, ali...
Ono što ja mogu je da preuzeti dio u razmjeni odradim najbolje što mogu...i skupljati snagu...ili za nove pobjede ili za nove borbe...hm, tješim li ja ovo sebe ili...?
Da - još uvijek se tješim, i bojim se...ali i uživam...dokaz - tek vremenska prognoza koju čujem na TV-u osvijesti mi kišu...moji protekli dani su sunčani i vedri sretan ...
- 07:46 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Travanj 2019 (1)
Ožujak 2019 (2)
Srpanj 2014 (1)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (3)
Studeni 2012 (1)
Rujan 2012 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (13)
Siječanj 2011 (3)
Prosinac 2009 (2)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (18)
Veljača 2009 (17)
Siječanj 2009 (9)
Prosinac 2008 (9)

Opis bloga

Linkovi