< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (6)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Coments Yes/No Dizajn by: ..::ToRrY::..

Opis bloga

'' Izrazi svoju bol riječima-bol koja ne govori, guši srce sve dok ne pukne.'' William Shakespeare

Linkovi



Linkovi


o meni

Ime: Ivana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Datum rođenja: 1986.
Znak : Blizanac
Di sam: Vukovarsko-srijemska županija, misto Komletinci
Trenutno sam: negdje drugdje
Zanimanje : trenutno student
Hobi : ajme ima puno toga….spavanje, ispijanje kave sa društvom, slikanje, sprdanje...

5 stvari koje volim + jedna osoba
- njega(zna on ko je)
- iskrenost
- smijeh
- slobodu
- lipe stihove
- ljubav, putovanja, more

5 stvari koje ne volim
- laž, umišljene osobe
- rat, politiku, rasizam
- učenje
- dosadu
- sve one trebe koje mi ometaju mog lika

5 stvari koje ne znam a koje bi voljela znati
- imati lip glas i pivat
- ronit
- znat fiziku i matematiku
- smisao religije???
- kako neko može bit loša osoba??

5 stvari koje me fasciniraju
- likovna umjetnost
- glazba
- svemir
- horoskop
- forenzika

5 stvari koji me sram
- teški pesimizam
- tvrdoglavost
- manje davat drugima a više sebe gledat i sebi davat
- nagle promine raspoloženja-tipično za neke blizance
- to što iman mršave noge..he he

5 stvari koje želim
- završit faks, što prije
- položit vozački(ako nađem vrimena i za to)
- nać nekog normalnog momka
- biti uspješna slikarica
- živit negdi na moru, po mogućnosti u dalmaciji

nedjelja, 04.11.2007.

pjesma izgubljenoj ljubavi D.

Di si sad
Kad trebam te ja
Di si sad
Kad pala sam do dna
Teško je kad ostaneš sam
Ko bez tebe ja
Dal' je isto tako i tebi
Il ti druga jastuk grije
Dok mene živu otrov pije, nema veze…
Tebi sve ovo zvuči, onako, bezveze…
Sve prave ljubavi su tužne, kao i ova
Zato sad umire i duša moja
Možda te uspijem prebolit i zaboravit
No, to se meni neće desit,
Ne, ne govori, da mogu,
Probala sam nije lako,
Znaš li kako tuđe usne znaju zaboljeti
Tako jako, jako…
Ne brini za mene,
Sad ti je kasno
Kad već venem,
Ne vjeruj meni, ja koja sanjar sam bila
Imala snove samo o tebi i meni
Ne puštaj suze, pokaži se i sad kao muško
Ne vjerujem da će ti to bit teško,
Molim te ne pozdravljaj me, nema smisla
Već si mi dao pozdrav
Jedan je dovoljan
Samo šta je bilo za zbogom
Kad si rekao ''ne mogu više s tobom''
Sve je jasno
Ali je za mene dalje kasno,
Nemam volje i razloga
Za opet nekog drugoga…
Znaš li kako boli
Dok te vidim da pored tebe druga stoji…
Ajme, ma ko je ona
To mi je zamjena?
Malo ironično,
Al više ne znam šta mi je smiješno
Dal ona , ti ili ja sama
Ko u svemu tome ispada sada budala?
Za kraj ti samo kažem
Daj poslušaj me,
Nađi bolju od mene
Da mi žao ne bude!
A ja? Ma ja sada više nisam bitna….



| …Tell Me… (0) | …Print … | ... |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.