Blog je Hackan

subota, 25.03.2006.

Moja Štikla....

Užas...užas..ta je pisma neopisiva.tija san stavit na blog parodiju na pismu "Moja štikla".Ali nisan.Jedan put san isprinta tu pismu i ponija je u školu.Da san je jednome liku,on je da sestri,sestra je dala mome prijatelju,da bi je on na kraju stavija na svoj blog.Samo ću van reć da se zove "Moja pička".
Mi hrvati smo stvarno glupi ako mislimo s tin narodnjakon proć na Eurosongu.al dobro.Svako ima svoje mišljenje.Moje ste čuli.

- 22:54 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dosli su hackeri muahahaha...

    hackeri ...

    blog ti je hackan

    i shackan..




    Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com

    Image Hosted by ImageShack.us






    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    Glittery texts by bigoo.ws





    Contact Tables


    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

Moja konkurencija

HIM