zekin crveni cosak

srijeda, 04.05.2005.

Novi Isus

Povodom prokletog uskrsa koji se ove godine u pravoslavnoj dzamahiriji poklopio sa proslavom prvog maja i mog popizda jer mi je murija upala na gajbu "sto sam glasno pustao revolucionarnu muziku na uskrs( zalile se komsije)!!! sledi tekst novi Isus...

Jednog dana siđe Isus sa krsta ispred kog se neki vernik na kolenima molio, i reče:

“Sine moj ti si budala.
Pre nekoliko vekova predviđao sam mir, a do mira nije došlo. Predviđao sam ljubav, a vi se ljudi još uvek međusobno borite. Osudio sam svetovna dobra, a vi revnosno gomilate bogatstva. Rekao sam da ste svi braća, a vi se odnosite jedni prema drugima kao prema neprijateljima. Među vama ima tirana, kao i ljudi koji dopuštaju da budu porobljeni. Prvi su rđavi, drugi su idioti. Bez pasivnosti ovih drugih, prvi ne bi postojali. Velika je svirepost nekih, još veća je rezignacija ostalih. Zašto patiš u tišini kada imaš brojčanu nadmoć... snagu pravde? To nije bio duh mojih kazivanja, mojih predviđanja! Ti, koji se držiš religija, ti si falsifikovao moja učenja! Poreklo svog zla video sam u vlasti i u njenom organu, državi – zbog toga su me progonili. Nisam priznavao vlast Cezara, i razumeo sam da ona podrazumeva napad na ljudsku slobodu – zbog toga sam umro na krstu.”

“Jedan od mojih omiljenih učenika, Ernest Renan, je govorio da sam bio anarhista. Ako biti anarhista znači biti partizan univerzalne ljubavi, uništitelj svake vlasti, protivnik svakog zakona, izjavljujem da sam bio anarhista.

Ne želim da neki ljudi upravljaju drugim ljudima; želim da svi budete jednaki. Ne želim da neki rade, a da drugi, koji besposleni žive od njihovog rada, troše ono što oni proizvedu. Želim da svi zajedno radite na stvaranju izobilja za sve. Ne želim da postoje države, ni zakoni, ni vojske, ni vlasništvo, ni porodica. Želim da u svima vama bude toliko ljubavi tako da vam neće biti potrebni ni dželati ni sudije. Želim da na svu decu gledate kao na sopstvenu, i da na sve žene gledate kao na ljudska bića; želim da budete jedna velika porodica, srećna, zdrava i stvaralačka.”

“Zašto niste tako činili od samog početka? Zašto ste toliko glupi da dopuštate da se međusobno uništavate? Zemlja je široka i plodna; zemlja može proizvesti dovoljno da svi možete da živite srećno; tehnologije su dostigle tako čudesan stepen razvoja da pametnom primenom njenih otkrića, i onih higijenskih u fabrikama i rudnicima, rad može da prestane da bude dosadan zadatak i možeda postane zabavna aktivnost. Tada možete da radite svi zajedno, kao što na primer danas svi uživate zajedno u sportu, a za tri sata ove vesele i dobrovoljne kreativnosti sve možete dobiti besplatno, sve koristi stvarnog društvenog života, koji danas samo nekolicina ima mogućnost da dobije. Više neće biti eksploatatora i eksploatatisanih, više neće biti vazala i gospodara, niti monarha i podanika. Sa nestankom vlasništva nestaće, takođe, i žeđ za bogatstvom, kao i pohlepa, rivalstvo između naroda, i lagano ubijanje miliona ljudi u ovim prljavim fabrikama.”

“Žena, bez vlasti muza nad njom, neće podnositi tiraniju koju danas podnosi. Ljubav neće biti licemerna formula koju odobravaju crkva i država; ona će postati otkrovenje u spontanoj, dobrovoljnoj strasti. Više neće biti potčinjavanja žena muškarcima, zbog toga što će ona u potpunosti postati sopstvena gospodarka, slobodna ličnost, i uopšte neće morati da se brine za budućnost svoje dece; niko neće lakomisleno osuđivati ljubav na večnost, jer ljubav zavisi od volje i na nju svako i svaka odgovara po svom izboru.

“Neće biti različitih nacija, reke i planine više neće biti barijere, prepreke koje su učinile da ljudi više ne budu braća; sve granice koje danas razdvajaju narode na zemlji, više neće postojati, a okrutnih ratova koji se danas vode zbog njih više neće biti. Ono što smatraš da je danas nepravedno za neke, a pravedno za druge smatraće se štetnim za svakoga. Ubistvo će biti zločin, kao i rat. Nastupi i laži koje danas koristiš u ophođenju sa ljudima, sutra će biti osuđivani kao što im se danas aplaudira. Moralnost neće biti stvarana pomoću zakona niti nametnuta ljudima, a cvetaće različitost želja.”

“Ne čini nečovečan čin zatvaranja drugog ljudskog bića u zatvorsku ćeliju; kao da je to način da se reši problem koji je u stvari tvoj, a ne njegov. Prema nesrećnom čoveku koji počini zločin trebalo bi da se odnosiš kao prema bratu koji se razboleo, a ne kao prema grešniku čije zlo samo pogoršavaš lišavajući ga slobode; slobode, koja je navjeća stvar među ljudima. Ako razlozi koji dovode do kriminala isčeznu, zar neće isčeznuti i kriminal? Da li bi bilo krađe da nema svojine? Da li bi bilo ljubomore bez monogamije, bez monopola nad ženama? Da li bi bilo borbi za vlast bez postojanja vlasti?

“Deco moja, zašto ste toliki imbecili? Zašto su neki od vas toliki tirani, a neki ovce koje su se pomirile sa svojom sudbinom? Odbacite jaram pod kojim patite, odbacite svaku tiraniju. Uništite ugnjetavanje pod kojim živite porobljeni. Jedini pravi bog, jedina vlast koja se može opravdati u narodu, to ste vi. Ima vas više. Ako patite i umirete u fabrikama, to je samo zbog toga što ne ustajete da uzmete ono što je vaše – sve.”

“Ustani, ustani, sine moj! Nije vreme za besede, vreme je za akciju, za borbu – ne za misticizam ili mirenje sa sudbinom. Duboko ste me povredili – od mene ste stvorili doktrinu. Ne dajte legitimitet eksploataciji u moje ime. Oni koji profitiraju eksploatišući druge, koji održavaju vlast i vojske, nisu moji učenici.”

“Ustani i bori se za svoju slobodu!”

- 00:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • politicki nekorektni tekstovi o utopijskoj izmeni sveta

Linkovi