Audrey HepburnUtjecaj modne ikone Audrey Hepburn danas je od iznimne važnosti, ne samo za filmsku industriju, već i za modni svijet. Lik Holly Golithly u filmu Doručak kod Tiffanyja zauvijek je promijenio značenje crne haljine. Crna je haljina postala simbolom vječne elegancije i ukusa, a to potvrđuje činjenica da je upravo ta haljina pomogla siromašnim stanovnicima Indije. Naime, haljina je prodana za nevjerojatnih 900.000 dolara, a cjelokupni je iznos doniran humanitarnoj organizaciji City of Joy Aid.

Iduće je godine ružičasta koktel-haljina, koju Audrey također nosi u već spomenutom filmu, prodana za 192.000 dolara. Mnogi će se sjetiti Audrey u sceni kada dolazi kući s partyja u navedenoj haljini s prekrasnom ružičastom tijarom. Mljac.

Audrey Hepburn
Prodajom haljina nastavljen je rad Audrey koja je bila posebna humanitarka za UNICEF. Naime, Audrey je uvijek govorila da ne mari za modu i da svaka žena može izgledati poput nje s velikim sunčanim naočalima, u crnoj haljini bez rukava.Upravo su jednostavnost i gracioznost značenje njezinog modnog izričaja jer je naizgled jednostavne kreacije učinila ženstvenijim i, što je najvažnije, smatrala je da svaka žena može postići isto. Naravno, za njezin je izgled zadužen Hubert de Givenchy koji je smatrao Audrey Hepburn svojom muzom .

Modna kuća Gap je za svoju najnoviju kolekciju našla inspiraciju upravo u Audrey Hepburn, stoga pogledajte reklamu u kojoj ova modna ikona pleše uz pjesmu AC/DC Back in Black.


NN
17.10.2008. u 12:50 • 2 KomentaraPrint#

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se