Priče s ruba

subota, 18.06.2016.

U zemlji



U zemlji u kojoj jedini preživjeli vatrogasac s Kornata još uvijek ne zna zašto je jedini preživjeli i što je i tko je kriv za smrt njegovih prijatelja, a to ne zna niti ostatak Hrvatske...

U zemlji u kojoj vlada pokušava pasti, ali to joj ne polazi za rukom jer – prema gravitaciji – da bismo odnekud pali najprije se moramo popeti, a to ni ova ni mnoge ranije hrvatske vlade nisu uspjele učiniti…

U zemlji u kojoj o zakonu o zaštiti životinja odlučuje onaj koji trguje krznom tih životinja i u kojoj novac za zbrinjavanje napuštenih i bolesnih životinja dobiva onaj koji tim novcem zbrinjava samo sebe…

U zemlji u kojoj premijer koji više nije premijer hitno mijenja zakon o huliganima, nakon što je po istom postupku potpisao kojekakve ugovore o kojima mi u čije ime ih je potpisao ne znamo ništa, ali zar je važno što je potpisao, mi ionako ništa ne razumijemo, mi samo volimo tu zemlju, volimo je baš tako – nečitanjem ugovora o rasprodaji, nečitanjem onih sitnih slova na dnu papira…

U zemlji u kojoj su huligani na nogometnim stadionima udarna vijest jer su „…osramotili Hrvatsku“ i njihova se puna imena i prezimena, vjerojatno potpuno neprovjereno, vrte raznim portalima umotana u bjesove frustriranih, dok se o silovateljima djevojčica i dječaka eventualno mogu doznati tek inicijali i dob…

Dakle, u takvoj zemlji iz koje brzinom nevera odlaze obrazovani i neobrazovani, Hrvati i Nehrvati, mladi i stari, u takvoj zemlji ostaju tek oni pravi huligani, u odijelima i s kravatama, pismeni, polupismeni i nepismeni (ali zar je to važno, kad ne čitaš isto je kao i da ne znaš čitati), ostaju dakle stranački pokvarenjaci, dileri užasa i poniženja, kriminalci s rukom na srcu i drugom u džepu ili s obje u džepu i nijednom na srcu…

Eto, u takvoj zemlji, zlostavljanoj i varanoj stoljećima ostaju oni, ali ostajemo i mi – vi i ja. Zašto?

Da im pokažemo da nam ne mogu zatvoriti srce i ne mogu ukrasti dobrotu.

I da im dokažemo kako nikada više neće imati vlast, neće imati moć.

Naučili smo. Doznali smo. Mi smo vlast. Mi smo moć.

- 20:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #