Priče s ruba

utorak, 26.03.2013.

Neka bude kao da sam te volio



Prije 11 dana doletjela mi je u ruke. Iz tiskare. Puna ptica, crvenila, bijela i srcasta. Razveselila me je.

- Našla sam u njoj pet rečenica zbog koje je vrijedilo napisati je, rekla sam znanici. - Našla sam ih puno više, rekla je moja kćer. I citirala: "Hoćemo li prije mi ili dan napustiti ovaj grad, pomislila je. Dan je bio brži."

Pisati knjige. Izmišljati. Sanjati. Ili, kako je to imenovao Singer: "Kad sam bio mali izmišljao sam priče i nazivali su me lažljivcem. I dalje izmišljam priče, ali sad me zovu piscem."

O čemu je ova knjiga? O čemu su sve knjige ovog svijeta: o ljubavi. Dvije iste duše u dvije ljubavne priče u dva različita zemaljska života. Sve su ljubavi stare. Kao i ovaj svijet, uostalom.


Oznake: ljubav, duše, prošli životi

- 15:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #