Priče s ruba

petak, 16.03.2012.

Forum.hr - nema pomilovanja




Prije otprilike dvije godine učlanila sam se na Forum.hr zbog sudjelovanja u radu Plave šape - pomaganja napuštenim i bolesnim životinjama.

Ali, kao i svuda, tako i na Plavoj šapi postoje kriteriji za jedne, a drugi kriteriji za druge članove. Neki smiju kukati i žicati lovu i pljuvati druge, drugi smiju samo plaćati i ništa ne smiju pitati, treći se nastoje držati po strani čineći koliko mogu itd. itd.

S vremenom sam shvatila kako trebam otići. Jer, usprotivila sam se sterilizaciji skotne kuje, vađenju živih štenaca iz nje. Nije dovoljno što je kuja ostavljena, nezbrinuta, skotna, trebalo je još skupiti novac za takvu sterilizaciju. Javno sam odbila sudjelovati i - tako je počelo. Zamjerila sam se ženi koja je, navodno, teška srca priznala kako to nevoljko radi, ali radi - znači, skuplja novac na Plavoj šapi za sterilizaciju skotnih i napuštenih mješanki. Uglavnom, ne komentiram teme često, ali ako ih komentiram, ona autoritetom iskusne zaštitarke navali na mene.

Obično osobnim udarcima, poput npr. kako pripadam "sekti praznovjerja i zvijezda", ili se bavim "prizivanjem kojekakvih energija", nekoliko je puta ponovila kako sam "užasno bezobrazna" i sl. Nitko je nije izbrisao.

Sinoć, nakon posljednjeg vrijeđanja, odlučila sam ne odgovoriti i jednostavno se maknuti s Plave šape, odnosno Foruma.

Prespavala sam, probudila se još sigurnija u svoju odluku, napisala e-mail administratoru Foruma s molbom da me izbriše i napisala svoj, tako sam mislila, zadnji post na Plavoj šapi.

Jednostavno sam stavila linkove na ono čime se ja bavim i link na ono čime se ona bavi. Jer, zamislite, žena koja se zalaže za vađenje živih štenaca iz mješanki, istovremeno posjeduje uzgajalište čistokrvnih pasa. Da, stavila sam link na to njezino uzgajalište u kojem, da ironija bude veća, u nazivu stoji riječ magic. Proizlazi li odatle njezina užasnutost "mojim praznovjerjem"? Bilo bi smiješno, da nije tragično.

Pozdravila sam se, najavila odlazak s Foruma i - za nekoliko minuta shvatila kako je moj post izbrisan! Ekspresno!

A u međuvremenu mi je forumski administrator na moj zahtjev za brisanjem nicka odgovorio s tri čudesne riječi: "to ne radimo".

No, da zaključim priču. Pazite što radite i gdje se učlanjujete! Jer - nema pomilovanja!

- 10:17 - Komentari (4) - Isprintaj - #