Priče s ruba

ponedjeljak, 31.05.2010.

Svijet je gladan

Ljubav je uvijek tako šašava...












Koračaš ulicom
grad se sakrio
Ulaziš a nema vrata
odjednom ne postoji stolica
ali sjediš
sjediš

Ljubav je uvijek tako šašava
kao da nije pitanje života
i života

Hajde, uozbiljimo je:
budi kruh u šalici mene
Svijet je gladan


(iz zbirke Ova sedma kuća)

- 14:21 - Komentari (4) - Isprintaj - #

petak, 14.05.2010.

Reklama

Autić naš svagdanji...











Mladi par u automobilu, zaustavljaju se, on diže haubu motora, dimi. Ona vadi mobitel, koga zoveš, pita on. HAK, odgovara ona. Ali, nismo učlanjeni. Jesmo, dragi, veselo će ona. I onda, reklamira karticu koja donosi besplatno učlanjenje. Javit ću im da smo u Senju, kaže ona i utipkava broj. Sinju, ispravlja je on kolutajući očima. Ona se dalje smješi, pa govoreći u mobitel kaže, tu smo pored Slunja!

Ženska glupost odavno je dobro izreklamirana. Uostalom, to same sebi radimo. Nemamo smisla za orijentaciju, ne znamo zemljopis, nepraktične smo itd. itd. Tako nas uvjeravaju oni koji se neprekidno gube u ovom malom svemiru jer im je ispod časti tražiti pomoć od slučajnih prolaznika, oni koji od nas prepisuju na raznoraznim ispitima, pa čak i iz zemljopisa, oni koji se ljute što očekujemo od njih da nešto učine po stanu, jer čemu, zaboga, služe vodoinstalateri i električari i svi oni drugi praktičari koji nisu bili toliko pametni pa su umjesto fakulteta i mlaćenja prazne slame završili zanate i sada mlate lovu.

Da, Senj, Sinj, Slunj, kartica, motor koji dimi. Zašto si s njom, budalo, govorim glasno pa gasim tv.

A možda bi se i mnoge žene trebale zapitati zašto su s onim s kojim jesu. Kažu da nije ljubav ako boli. Slažem se. Ali, još mi se pouzdanijim čini da nema ljubavi ako vas onaj drugi ili ona druga - potcjenjuju.

Što čekate? Da zadimi u motoru?

- 12:17 - Komentari (6) - Isprintaj - #

četvrtak, 06.05.2010.

Bingo

Bingo je - Kopački rit!











- Kad bih dobio na lotu, išao bih na Sejšele, kaže jedan mladić. Drugi, već uzbuđen, spominje pridjev egzotično. Svi bi putovali, daleko, daleko.

A onda se na ekranu pojavi starija gospođa. Sva ushićena izgovori: - Ja bih u Kopački rit! Kad bih dobila na lotu, išla bih u Kopački rit. I još doda nešto o ljepotama naše zemlje, ali nije ni trebala, već sam bila osvojena.

I ja bih u Kopački rit. K pticama i vodi, stablima i gustoći. Nedavno sam prošla blizu, nisam svratila. Ne zato što nisam dobila bingo, žurila sam i nisam znala ukrasti vrijeme i zaustaviti se.

Tek sam danas, gledajući ovu stariju gospođu, shvatila što je bingo: Kopački rit.

Idemo!

- 21:48 - Komentari (5) - Isprintaj - #