Priče s ruba

utorak, 10.11.2009.

Noćni tramvaj

K'o tramvaj noćni kojim
voze se rijetki ljudi











Mislila sam kako sam te izgubila
Utopio se jer nije prepoznao vodu pod nogama Pretpostavila sam
Priroda se uvijek osveti na kraju I patila sam malo
Dan tri pet I deset sam patila zbog tebe mrtvog za nekim stolom
S glavom na knjizi Ekranom u oku
Bolovala sam Do ruba smrti Bolovala svojim i tvojim bolom
Ležeći istovremeno na svom i na tvom boku

Kako sam te izgubila mislila sam
Jer sva su stabla otišla iz šume Samo su putokazi
puštali korijenje Jalovi ko sve druge obrađene letve
A kornjače su ostavljale oklope kao vitezovi snove
I ptice bile ružne i mrtve kao princeze
zbog samo jedne kletve

I tako sam i dalje mislila kako sam te izgubila
Glas ti više nije zvonio Ni ruka šetala mojim licem
Čak ti ni pogled nije ronio
ispod moga Jednostavno nigdje te nije bilo
u životima mojim jednodnevnim i praznim

A onda sam noćas ležeći tako oborena Hicem
kojeg je poslalo nebo dok to još znali nismo
Hicem čija je rana sjela u moje ruke otvorivši se sama
kao najljubavnije pismo

A onda sam čekajući smrt da te konačno makne
s moga puta I mene udalji s tvoga u neki sretniji svemir
začula kako me zoveš

Odnekud iznutra Iz tame koje se bojim
ime je kao nemir
po mojoj koži tuklo
- Hajde, otvori srce, gdje drugdje da postojim -
tvoje me riječi zasjekoše ko igla
podbuhlo i muklo

I samo sam se digla
(što drugo mogla sam)
i nastavila dalje već rastvorenih grudi

K'o tramvaj noćni kojim
voze se rijetki ljudi



- 19:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #