utorak, 27.04.2010.

"C'est la vie", say the old folks, it goes to show you never can tell

njamiIt was a teenage wedding, and the old folks wished them well
You could see that Pierre did truly love the madamoiselle
And now the young monsieur and madame have rung the chapel bell,
"C'est la vie", say the old folks, it goes to show you never can tell rofl rofl

Ooooooj!!! :D ekipa pa kenova??? Nijesan vam bio ođe ima dvjesta godina :P Nisam ja kriv, fejsbuk je :PPP Evo, baš sam se najeo kupusa i svinjetine pa nakon toga ko dezert fino uletio burek od sira! mmmmm... nemozes bolje ni da se stavis xd xd :DDD fino digo se jutros u 8h, pa u 10h, pa u 12h pa u skolu, malo se sprdo s Dishom, sreo bigeta Zvonu i napravili đir oko grada. Poslje skole nešto doma ko fole učio i pošo do Knežiceeeee :DD <3<3<3 tamo me čekala moja mala :P Malamu :PPP moj mumo ! Ona se zove Maris, Mu, Mamunic, Mamenic, Mumun, Malamu, Mumu, Dufo, Šasho, Bleso, Pandica, Ljubo, Njanja ... :))) <3 i skupa smo jako jako jako jako puno :PPP 8.10.2009 <3<3<3 i ona je jako opasna cura :D prebila je lika iz mokosice, i da dokaze svoju moc sjela je nanjega hahaha :PPPP tako da nema šale! :D jbg... mumu, mumu, dodi meni :))) ljubo, volim te najvise na svijetu :) Faličš mi jako malena :) mwamwamwamwamwamwamwamwam :D <3 mamunicu! rofl evo, sad pozdravi naughty Mumuuu kisscerek , Štakaparty, Čičo, Prce, Lonca, Škampa, Dišanjami, Andrea, Ana, Melihafino, Čiro, Antonela, KOCMUT, Zvone, Perić, Hajda, Vito, Roko, Vlaho, Maki, Martina, Iva, Rebeka, Vedre, Klaićdead, Ale, ANdy, Anja, Bulić, Farac, Piga, Ivan Čera, Toni, Toni, Toni, Rasta Maniac, Čokljaticezujo,i največe Papučare ovoga grada Žanetića, Stijepa, Čerjana, Iva i svi ostali :))



Uploaded with ImageShack.us

- 00:06 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>