ponedjeljak, 03.03.2008.

Hot legs, you're wearing me out

Someone to love me
You know she makes me feel alright
Someone to need me
Love me every single night

Budući da je veliki pritisak naroda eto jedva sam se udostojio napisati i rječ.. tako da evo par rima da nabacim i grem ča... Ugl... evo idemo na pripreme u neđelju, očekujem da ču se ubit u svakome smislu,treninzi če bit u nekoj školi di su samo ŽENSKE! Nemojte krivo svatit nije samostan. Tu sam čak upozno žensku u wcu, dada, još se prezivala ka ija...Dobro tu itamo je uletila neka ekipica cura u hotelu, dašta i to mi je krenulo po planu, dobro su me sveslale da su starje, no vidite, tu su uletili i caji ( i to u poršeu, mercedesu, BMW i ako nisam tamo vidio i nekog ferarija), i pitali ko je krao pepeljare.. jebem ti bruke... ja sam mislio da sam ja optuzen, ali ne, one su najebale, drugo nijedna nije bila starja odmene... Naravno Kristič da bi bio faca prvi je dao da ga zapišu.. eto pa se ti hvali.. kad su moju putovnicu vidili samo su me pogledali i pokupili ča... i tako bilo je scena sa rumunjkama, i čehinjama da ti se digne ;) smile like you care kako bi Rebe''cc''a rekla...pa evo da vas pozdravim Lea, Đana, Marijana, Ana, Matilda, Klara, Petra, Ivana, Rebecca, Jadranka, Dušanka, Dario, Ivan (Mirsat) Antonijo, Lora, Leonardo, Tea mwa, Božo, Maro, Dasen, Bernarda, Nikša, Ante, Antonijo, Antun, Paolo, te rijetku iz Rijeke malu Dariju, I da vas nenabrajam jer svakako rjetko koga cete znati po punim imenom :P... pozdrav bagro

Image Hosted by ImageShack.us

- 22:51 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>