srijeda, 13.02.2008.

Imaš dobru mamu :P

Budi noćas mirno more ona bit će tu,
po kucanju moga bila prepoznati ćeš nju.
Srce moje kucaj tiše, zastani na tren,
da je slušam kako diše,
da je slušam kako diše,
da je slušam kada budem njen.

Buduči da su dani za odricat se nečega, pa sam se ja odlučio odreči nekih stvari, ali prvo sam to odlučio testirat i ustanovio da imam vremena na bacanje! Tako danas sam ostao spavat, nijesam bija u školi, mada mi je popodne, beze lomio srca u miraža, pošo na trening eto radi linije, i sad u krevet.... Šteta šta nije ljeto, baš mi dođe ovako kad je sunce da se bučnem u more... a mislim nije bed al grezo mi je sam.. eto ljudi, pa ako želite živjeti ka normalni ljudi, jedite mesa... kakav vegeterijanac...to su priče za malu djecu ;)
pomalo ljudi!

Image Hosted by ImageShack.us

- 23:12 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>