petak, 08.02.2008.

Previše suza bilo je u mome pivu

Moja kuca na kraj ulice
skupljale se samo bitange
pivo, tucnjava i nogomet
dolje stari, dolje novi svijet

Napokon evo i 700 post ;) malo pomalo i dolazimo do 1000, sto je kao plan za zatvoriti blog! :D Ma šalim se ja.. ovo je blog bez granica :P svakako, u subotu sam pozvan na 4 rođendana, sva 4 na istome mjestu, a peh je u tome što mi je u nedelju natjecanje pa moram SKIDATI JEDNO KILO da bi išao do 60 kg, tako da sutra postim tako da ništa u usta nestavljam, a u subotu da imam taman za pojest nesto siče i ubit koju pivu od 0.5... a ta češ ;) evo da vas netlačim više ostatak teksta pjesme od prljavog kazališta - previse suza bilo je......

si uvijek bila tako fina
i lagao sam da si balerina
ja tobom hvalio sam se pred svima
sve dok nije dosao taj dan

Previse suza bilo je u mome pivu
na nasem rastanku
volio, volio sam te
kao Hitler Evu Braun, kao Tito Jovanku

- 00:27 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>