utorak, 15.01.2008.

Katastrofa

We're living in sorrow
Don't live in the past
And look to the future
Cause life goes too fast, you know

Ma ljudi moji ovo fakat... prije dvije minute sam doso sa namjerom da napišem neki normalan post ali ovo... ma stvarno... đe baš mene .. uglavnom ova dva dana sam upoznao 3 Nikoline, od koje sam dvije izbrisao odma kad sam svatio s kime imam posla fino Electric funeraldead Svakako u svakom zlu ima i nesto dobroga tak da je meni ostala jedna Nikolina naughty a ibolje gledajuči na to da sad dvijema manje imam čestitat imendan za Sv. Nikolu nut

Oh, it's a hard road
Carry your own load

Danas sam dobio zamisao pošo znam sve pjesme od Black Sabbatha više manje cjele odsvirati da napravim sa frendovima, za dušu, jedan Tribute, pa evo, trenutacno sviram u 3 benda ako ne i 4, pa moram vidit kako stojimo sa opremom!

Evo fakat dugo nisam objavljivo post u ponoča pa neka ovaj bude poticajni za inače, a i nadam se da ču vam početi ostavljati komentare za ubuduče! laze Nedajte se! naughty

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Image Hosted by ImageShack.us

- 00:00 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>