zbunjena u bojama

14.06.2010., ponedjeljak

dugo

dugo me nije bilo,
kao po starom ima svašta novog
pa čemo u kratkim crtama

1. Tina je napokon ostala trudna - nosi dečka i mrzi ga več sad....jednostavno je htijela curicu. mislim da je to zato kaj njezina svekrva želi dečka... :)
ali biti će to najsretnije djete na ovom svijetu - znam to jer će biti njezino i obožavat će ga samo tako.

2. brat se oženio i on ćeka curicu malu Lanu - nadam se da će biti lavica (kao ja) hihihih - njeova me žene ne može smislit .. hihih :)

3. mama je dobro još 17 kemoterapija i zraćenje i kako sada stvari stoje biti će sve ok. MAMA Volim TE

4. ah da a sada malo o meni . pukla je stara ljubav :) ... ali ništa zato došla je nova iako je on u mojem životu več jako dugo 6 godina sada je stvarno tu :)
od Tininog Đona najbolji fredn . ma presmiješno - za sada nam ide ....

5. eee da Flado - RESPECT MU DO NEBA, napravio je i drugu plesnu predstavu Aladin u hip-hop verziji ... jedva čekam pon da vidim i to..

u kratkim crtama izbacih i to sve iz sebe - dobar period mi je u životu i sada moj mozak kreče u razmišljanje hmmmm do kada i


- 15:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moje malo carstvo

Linkovi