zbunjena u bojama

24.02.2010., srijeda

Mrzim jugo

od pon sam živčana da to nije normalno,
ne mogu funkcionirat od jutra
dečka ispraćam na posao umjesto sa:
ugodan dan ti želim; pazi na sebe - živčana sam nemoj me ništa pitat
ma divno !! ko me ne bi volio >

u javnom prijevozu ima više nogo inače jbn penzionera
oni svi ko da su počeli radit pa tako od 8 - 18 ih je pun grad
(barem u onom vremenu kada sam ja van posla.
čitaj idem na posao i vračam se sa istog

na poslu se ne javljam na telefon, odbijem bilokakve razgovore jer su mi svi glupi
sva sreća tj sreća mojih kolegica da njih dvije još mogu gledat

a prognoza vremena za sutra:
i dalje će biti natprosječno toplo za ovo doba godine
(što nitko još uvijek od tih prognostičara nije skužio da je godinama sve naopačke i da više ništa nije normalno)
i ono me totalno izluđuje
nego da se vratim na prognozu za sutra
znaci natprosječno toplo čak do 14Cs
i jugo i dalje

ma do jaja

- 15:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moje malo carstvo

Linkovi