zbunjena u bojama

03.08.2009., ponedjeljak

HTC

naslov inspiriran ict-om tu sastrane,
ne znam ni šta to znaći ali kao da je bitno

naućila sam pisat na ono kako se to kaže na sljepo !!
u uredu Anana i ja = živa dosada
sva sreča na klimi i zavjesama, tako da sunce ne vidimo ni slićajno

zadnjih nekolilko mjeseci me hiće depra...
stara prijateljica....
mrzim JU !!
nekada mislim da ja stvarno nisam sva svoja
dopustim sama sebi da me diraju neke, na koje se ne bi tebala ni pomaknut
na ma koje ne bi trebala ni trepnut
a kamoli POPIZDIT
malo sam si previše poćela dopuštat...

probati ću malo češče pisat - ovako na sljepo.hihihi
možda i progledam ...
hmmmmm

gdije se sakrio problem ...
gdje, reci mi i riješiti čemo (Čemo) ga
ti i ja

danas sam dobila romobil !



p.s. osječam da mi je već lakše
- 15:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moje malo carstvo

Linkovi