zbunjena u bojama

02.03.2009., ponedjeljak

Prošle godine

Ne mogu se točno sjetiti koje je mjesec bio, ali znam da je bilo poprilično toplo
Za ljetnu haljinicu i tenesice…



Prijateljica i ja odlučile smo nakon dugoo dugoo vremena otići van
I to po prvi put da odemo na neko mjesto koje se meni jako sviđa i di inače idem ali ne sa njom
Jer kako ona kaže tamo je sve puno klinaca i ona je to mjesto prerasla….


Ali ajde meni za ljubav uputile samo se u Aquarius…
R&b, RAP i HIP-HOP trešti iz zvučnika
Naša pozicije; šank
Pričamo, smijemo se, vrištimo, plešemo, zezamo se do bola….
Sve je super.
Vidimo i vladu, popijemo cugu sa njim…(iako se njih dvoje baš ne vole)

Ja bacam oko na klince – svi su mi slatki
Jedan mali mi posebno pada za oko
Zato što je drukčiji
(Vidi se da je mamin sin…
Košuljica, vestica, - nije kao svi ovdje svima sve visi
Izgledaju kao da im je sve preveliko )
A oćito i ja njemu stalno me sgelda…
Kao je to ne kužim pa mi frendica kaže…
Ovaj mali te peca..
Odjednom, mi se približi i šapne mi
On je iza tebe…
Skamenim se ….
Zbunim
Uspanićim
Napravim sve šta ne treba,
I kuliram,
Kao i kaj onda ako mi je iza leđa….
I od jednom….
nije pristojno od tebe što si mi okrenula leđa….

Zvao se Ivan ,
Živio je sa roditeljima
Divnom Mamom – s kojom je mogao podijeliti sve sa mamom koja sluša Natali Dizdar ;)
Najboljom Sestrom – s kojom je moga o podijeliti ono šta sa mamom nije mogao
Najjačim Tatom – s kojim bi šutio kada bi se vozili na posao…(voljeli su uživati u tišini )
Radio je u Petrovoj 3 – gdije idu svi…
Studirao je ekonomiju
Obožavao je muziku, obožavao ju je stvarati . obožavao je kad ju drugi obožavaju…
Za rođendan mi je kupio zvućnike….
Ja baš ne volim slušat muziku, tada naravno da jesam
I baš sam jučer izvadila zvučnike…
I danas po googlala njegovo ime
I saznala da je
18.12.2008. IVAN poginuo….

Nismo se dugo družili,
Rastali smo se jako bezbolno jednostavno se više nismo zvali ni slali sms-sove
Valjda je to tako moralo biti …
Bila sam na moru kada smo se zadnji put ćuli i kao javim mu se kada se vratim
I nisam se javila a nije ni on….i tako je naše prijateljstvo prekinuto….
Lijepo se smijao



Malo sam šokirana
Tužna sam
Je je dečko stvarno bio divan
A sada ga nema.



- 12:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moje malo carstvo

Linkovi