zbunjena u bojama

14.07.2008., ponedjeljak

Šok 09:21 22.05.2008.

Budim se , jutro je tmurno
Naspavala sam se i to fino
Stavljem tenesice u kofer, jer vani je mokro.
Oblaćim čizmice, nabacim jaknu i krečem.
Lagano je poćela padat kiša, al nema veze kosa mi se frčka.
Ćekam bus
Stajemo na svekoj stanici
Došli smo do kraja.
Silazim s busa.
U glavi mi se mota koješta, di ću kupit novine, di popit kavu
Macc za dorućak ili ne , bolje ne. Dal da si uzmem red bul.
Hmm koje novine Jutarnji ili 24sata.
Mala jutarnja pitanja.
U daljini dvoje ljudi u crvenom (samo je jedna crvenkapica)
Što sam bliže vidim da netko leži na podu.
Ljudi u crvenom pružaju mu pomoč
Želudac mi se diže - al znatiželja je jača.
Injekcija u stražnjicu,ruka ispred usta
Da li diše????
Mislim da sam vidjela smrt.
Jutarnju smrt!
Smrt u rano jutro!
Ostala sam bez texta – nasljedio je ŠOK!
Dizali su mu ruke, noge, okretali ga simo, tamo.
Da smirim ionako prazan želudac.
Otišla sam.
Kupila sam bilježnicu da sve ovo zapišem.
Okrenula sam se nazat - da vilim da li su mu ljudi u crvenom pomogli
Tamo više nikog nije bilo !!!
Jel umro? Ili je samo bio pijan ?





Šok na šok 9:46 22.05.2008

Sjedim i pijem kavu
Razmišljam o ljudima u crvenom i čovjeku koj je ležao.
Bacam oko na sat – sat pokazuje 09:40
Kul sam.
Tako kul sam bila svega 5 sekundi jer vlak mi ide u 09:47
ŠOK!
Bilježnica, kemiska, cigarete, upaljać, fotič, jakna, kofer, laptop.
Kojim putem da krenem šta da prvo pospremim.
Otvaram torbu od kompa i sve pobacam u nju.
Kava je fina, najrađe bi i šaljicu uzela.
Ispijam još jedan gutljaj.
Ostavljam novce i krečem.
Na karu ne stignem ni mislit.
Vlak stoji na 3a peronu (poznato je da su svi peroni sa A jako jako daleko)
Užurbano hodam do vlaka, u letu provjeravam da li je sva mpoja prtljaga samnom.
Kao da idem na 6 dana a ne na 1 ipol .
Ulazim u vlak,olakšanje.
Tražim mjesto – našla sam ga.
Stavljam kofer na mjesto gdje bi i trebao bit.
Vadim bilježnicu – i vlak kreće.
Kako sam točna! Smijem se sama sebi.
Još bi mogao biti još jedan šok. Pa da ih bude 3 u danu
Samo se nadam da ću sić na stanici na kojoj bi i trebala.


- 22:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moje malo carstvo

Linkovi