Razno
Uskoro objavljujemo:

Samo je jedna Marija
Marijo najljepši cvijet si ti
Zaviri u moju dušu
Free counters!

Autorske pjesme:
Danas primih križa znamen
Ljubav gospodnja
Moj anđeo


Autori:
Glazba: Zlatko Baraba
Tekst: Mihaela Matešić
Izvode: Zlatko Baraba i
Sandra Car Štefanac
Snimka i obrada:
ADRIA RECORDS



Glazba: Zlatko Baraba
Tekst: Mihaela Matešić
Izvode: Zlatko Baraba i
Sandra Car Štefanac
Zbor Župe sv. Ivana Nepomuka Vrbovsko



Glazba: Zlatko Baraba
Tekst: Mihaela Matešić
Izvode: Zbor župe sv. Ivana Nepomuka


Zbor Župe Vrbovsko

29.11.2014., subota

XI. Goranski adventski susret

Crkva sv. Antuna Padovanskog, Zagreb, Sveti Duh:
- u organizaciji društva 'Goranin' Zagreb
- Sv. Misu predvodio p. Ivan MSC


Gorski kotare moj

- 19:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Svibanj 2016 (1)
Prosinac 2015 (1)
Srpanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (1)
Prosinac 2014 (1)
Studeni 2014 (2)
Svibanj 2014 (1)
Studeni 2013 (1)
Rujan 2013 (3)
Srpanj 2013 (4)
Opis bloga
Blog zbora Župe Vrbovsko
na kojem objavljujemo
naše nastupe, pjesme...

Kontakt:
Pošalji e-poštu
Uređuje:
R. Štefanac



Događanja
- vježbe Župnog pjevačkog zbora:
Petkom iza Sv. Mise u 19 sati

..

Župni blagdan 16.5.


Epska narodna (XXI. st.)
Ja sam, ljudi, vođa ovog zbora! Nije teško ono što se mora: dvaput tjedno pjevamo za probu, u nedjelju samo dragom Bogu. Kad pjevamo s kora sve se praši, ja orguljaš i župni zboraši. Svi smo skloni duhovnoj šansoni slavili smo „Božić u Ciboni“. Kad za svetak pjesme nam ne pašu sastavljamo novu pjesmu našu: sjetimo se i riječi i nota tako nasta mnoga nam divota. Kad naš pater misu svetu služi, svaka duša nek nam se pridruži – neka s nama pjeva i nek moli! Župni zbor vas sve od reda voli! Amen, aleluja!
Epska narodna
HRT - 21.07.2013.