ponedjeljak, 21.11.2011.

how wonderful day to fall in love

avek avek avek.
danas.. obozavam danas.
divan dan.
nema veze sto nema sunca, meni
je zasjalo kad sam ugledala NJEGA cerek

aham..
zavrsilo je predavanje iz dosadne informatike
pa smo cure i ja otisle u menzu i
fino sam se najela povrca i neakvog mesa.
bilo je fino..
i sta onda.. ajmo na kafuuuuuuuuuu.
da.. i kaze anamarija - idemo u stars.
ja kazem - di je to.? tam jos nisam bila.
i odemo mi u stars... i onda smo sjele i
tad se pojavio ON naughty

zgodan, crn, onak duza kosa... ma medenjak yes
aham..
avek.
al bila sam skulirana cool
samo sam narucila ajris kapucino.
i tak sam spusila dva lakija smokin i promatrala ga.. eek
savrsenstvo.. naughty

pitam se kako Bog moze stvoriti nesto tako savrseno.
kako se vrijeme poklopilo da neko ispadne predivan,
prekrasan a neko cudan, drugaciji...
sudbina namcor

i onda izademo i kaze meni anamarija - nesto te pogledavao
ovaj konobar unutra... yes
eh.. nezz di je to ona vidla.. al oke... no
i tak..
sad bum valjda svaki dan isla u stars na ajris kapucino. pjevapjevapjevapjevapjeva7



21:48 | Komentari (2) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.