petak, 30.09.2011.

Dio mene

Da sam birala ovakav zivot mogla bih reci da sam glupa.
Ali posto zivot ne mozes birati necu reci da sam glupa.. Reci cu samoj sebi da
cu se popraviti i nastojati se srediti..
Ako si sama necu napraviti reda u zivota onda mi
nece nitko. A ja ne zelim vjecno biti depresivna, tuzna i jadna.
Zelim zivjeti, zelim udahnuti zrak, nove ljude, nova iskustva, znanje..
Zelim biti ja, a ne neka lutkica koju ce svatko postaviti gdje zeli.
Ja sam osoba od krvi i mesa, imam svoje mane ali i prednosti.
Zelim uspjeti, biti netko i nesto..Ne zelim da me uvijek svi za sve optuzuju i
tlace me.. Mogu sama odlucivati za sebe i odlucujem imati
bolji zivot..
Ako nekome ne pase kakva sam ne treba se sa mnom druziti.
Mislim da u zivotu ne trebam nikoga tko ne treba mene.
Zelim na kraju dana leci u krevet i znati da sam dala sve od sebe
da budem sretna i da ljudi koji me vole i koji su uz mene
također budu sretni.. to je sve sto zelim..
Zelim se smijati, plesuci prolaziti gradom. Svi neka budu ljubomorni,
briga me... Ali necu vise biti nevidljiva, necu vise biti sjena.
Uspjeti cu zbog toga sto ja to mogu, mogu i hocu.


21:47 | Komentari (4) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.