nedjelja, 06.03.2011.

Ljubav je.. Ljubav ne postoji..

samo sam došLa ukratko
napisati da sam jučer pala u
neku depresiju.. pLakaLa sam cijeLo jutro..
do navečer sam se smiriLa..
to je zbog toga jer patim za jednim..
jednim...
kojeg vjerojatno nikada neću imati..
heh..
aL jučer mi se sve skupiLo i nisam više mogLa izdržati..
voLim ga, a znam da nema šanse za nas dvoje..
to je jasno ko dan..
i stvarno neznam kako da ga izbacim iz srca.!
misLiLa sam da sam uspjeLa..
aLi jučer sam shvatiLa da ga još uvijek voLim..

a teško mi je.. aLi..moram nekako daLje..
mada neznam kako..

evo.. da ne pričam staLno o hrani..
:*
<3


hearts Pictures, Images and Photos


11:17 | Komentari (2) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.