Image and video hosting by TinyPic
Nataša (krmi) i Maja (kiseli smješak) su jako hepi zbog šestosatnog puta u Makarsku :P
Image and video hosting by TinyPic
Ovo je Van Gogh u našoj sredini, kultna fotka koju je Maja "uništila" našoj Alex Joker osmijehom pa ju eto stavljamo i ovdje za slučaj da ju niste vidjeli na dizajnu
Image and video hosting by TinyPic
Ana
Image and video hosting by TinyPic
Edita s cvikama.
"Martini please, shaken, not stirred."
Ili druga verzija: "Kaj? Tebi dobro?" ;)
Image and video hosting by TinyPic
Eda again xD
Image and video hosting by TinyPic
Marlena
Na zapovijed kapetane!
Image and video hosting by TinyPic
"Wow! Odkad su tu stepenice?"
Ne bismo znali Tihana... :P
Image and video hosting by TinyPic
Dijana & Jelena
Pitam se o čemu sanjaju... xD


Image and video hosting by TinyPic

Oliver Dragojević : "MOJ LIPI ANĐELE"

Negdje jos cuvam nesto za tebe
Kad dodu jutra puna nevoje
I kad nam nista ne ide
Pogledaj u mene
Ako nas tuzne jutrom probude
I srce stisne se od nevoje
Ja cuvam nesto za tebe
Pogledaj u mene
To moze dati samo onaj koji te
Kad pode po zlu
Voli vise od sebe

Moj lipi andele
Pogledaj u mene
Ako nas tuzne jutrom probude
Ja cuvam osmijeh za tebe
Moj lipi andele
Pogledaj u mene
Ako nas tuzne jutrom probude
Ja cuvam osmijeh za tebe

Ako nas tuzne jutrom probude
I srce stisne se od nevoje
Ja cuvam nesto za tebe
Pogledaj u mene
To moze dati samo onaj koji te
Kad pode po zlu
Voli vise od sebe

Moj lipi andele
Pogledaj u mene
Ako nas tuzne jutrom probude
Ja cuvam osmijeh za tebe
Moj lipi andele
Pogledaj u mene
Ako nas tuzne jutrom probude
Ja cuvam osmijeh za tebe





Nikola Miličević : " MODRA ELEGIJA"

Postojala si živo i modro, trenutak. I nestala si.
I ništa od sebe ostavila nisi. Ni dah u zraku.
Ni miris u lišću.Ni oblik svoj u vjetru.
Ništa. Tvoj trzaj je bio brz i odlučan.
A ja evo mučim sva čula, da oživim
onaj uzavreli čas. Onaj oštri bljesak
tvoje prisutnosti. Gledam more i nebo
i tražim boju tvojih zjenica. Slušam lahor
(s juga dolazi) i lovim u njemu
val tvoga glasa. Pipam vrške svojih prstiju.
nije ti možda, bar malo, na njima ostalo
leda od tvoje vatre, pepela tvoje ljubavi?
Tražim dušu tvoju u duši tišine,
krv tvoju u svojoj krvi, prisutnost tvoju
u svojoj odsutnosti. Ali ništa. I nigdje.
I sjećanje je bilo nemoćno pred tvojim
modrim letom. Ni ono nije moglo
zadržati ništa od tvoje plahe pojave,
od tvog toplog plavetnila.
I more šumi modro. A tebe nema.
I dan šumi modrinom daljine i neba.
I vedro je. I toplo.A mene nema. I
ne znam gdje si, ni gdje sam. Nitko te
više ne pozna. I nema te nigdje.
Ni na nebu. Ni na moru. Ni u ovoj
modroj elegiji, koja te uzalud traži.

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Svibanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (2)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (4)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da/Ne

DVD Žažina

adresa:
Ciglarska 2
44272 Lekenik

Zajedno smo jači! :P

Image and video hosting by TinyPic
*Blog se najbolje vidi u Mozilli Firefox. xD*

mail:
gloryofdarkangel@hotmail.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Vatrogasni portal
DVD Bale
DVD Bijela Gorica
DVD Blaževdol
DVD Bobovec-mladež
DVD Bregana
DVD Bribir
DVD Cvetković
DVD Darda
DVD Deanovec
DVD Desno Trebarjevo
DVD Donja Voća
DVD Draškovec
DVD Gornji Kučan
DVD Jastrebarsko
DVD Josipdol
DVD Kašina
DVD Kašina Gornja
DVD "Kras" Šapjane
DVD Laktec
DVD Ludbreg
DVD Lužani
DVD MLADOST-veterani
DVD MLADOST
DVD MLADOST Sisak
DVD Mraclin
DVD Novaki
DVD Oštarije
DVD Otočac
DVD Pula
DVD Rakitje
DVD Rude
DVD Samobor
DVD Sigetec
DVD Sinj
DVD Slatine
DVD Slavonski Brod
DVD Stara Sela
DVD Staro Čiće
DVD Strmec
DVD Stupnik
DVD Sveta Nedjelja
DVD Ščepanje
DVD Tisno
DVD Topusko
DVD Tuhelj
DVD Umag
DVD Virje
DVD Vodice
DVD Vrbovsko
DVD Vugrovec Donji
DVD Zakorenje
DVD Zaprešić
DVD Zlarin
JVP Grada Bjelovara


Pjesme
Pjesme koje govore o ljubavi i prijateljstvu.
- tko je zainteresiran za malo poezije neka slobodno navrati...

utorak, 21.04.2009.

3.KUP DALMACIJE – 4.KUP Hrvatske Vatrogasne Zajednice - Makarska, 18.04.2009.

Evo mene, napokon sam dovršila papirologiju što moram profama predat… uf…bang
Stvarno sam mislila da ću to prije završit i napisati post, sad eto opet u 12 sati tipkam umjesto da spavam, a i bilo bi mi bolje da nešto ponovimheadbang, pošto test sutra pišem, ah…već sam mislila u krpe pa sam se sjetila da bi me neki mogli u top strpat i ispalit da malo probam letjet ako ne objavim post….ipak je natjecanje u subotu bilo… puknucu
A što da vam pišem? Pretpostavljam da sve znate već… rezultati na portalu su objavljeni pa tako da neću puno piskarati… navest ću samo po prve tri plasirane ekipe iz svake kategorije:

hrvatskaMuški ¨A¨ - bez dodatnih bodova na godine
1. DVD Donja Gračenica…..33,80 vježba…..53,58 štafeta
2. DVD Deanovec …………36,60 vježba…..54,59 štafeta
3. DVD Oštarije ……………37,40 vježba…..54,35 štafeta

cerekŽene ¨A¨ - bez dodatnih bodova na godine
1. DVD Jalševec Breški …………...38,20 vježba…….….60,20 štafeta
2. DVD Žažina …………………..….46,70 vježba……......67,78 štafeta
3. DVD Mladost Kaštel Sućurec…..45,00 + 15 vježba…..64,54 štafeta

smokinMuški ¨B¨ - sa dodatnim bodovima na godine
1. DVD MTČ Tvornica čarapa…....412 god…..522 pol. boda.…42,70 V.…61,09 Š
2. DVD Lipovljani…......352 go........515 pol. boda.…40,30 V.…60,42 Š
3. DVD Mladost Kaštel Sućurec…384god...515 pol boda...39,70 V...61,31 Š

coolŽene ¨B¨ - sa polaznim bodovima na godine
1. DVD Biškupec …............318 god…510 pol boda…50,00 V…70,80 Š
2. DVD Jalševec Breški…...353 god…515 pol boda…63,40 V…80,72 Š
3. DVD Mladost Sisak…......347 god…514 pol boda…55,50 V…77,63 Š

Eh da… nisam sigurna sada kako ide podjela bodovarolleyes … ali ako nisam u krivu.. mi smo osvojili 18 bodova?!?! Jeeeej…
Uistinu sam se začudila kada sam čula vrijeme koje smo odradili…dok smo spajale usisni vod išlo je baš glatko tako da sam mislila da će biti 5 sek brže sigurno…no, izgleda da nas malo navalni dio koći… curama već ponestane snage za gore otrčati nakon usisnog…. Ali što je, je! Sve u svemu vrlo smo zadovoljne rezultatom i plasmanom, jer prvu vježbu ove sezone i još k tome da je jedna samo, na kupu HVZ-a odraditi bez pogreške… nama?…velika stvar… samo da tako nastavimo… bilo bi lijepo… heh

I tako eto…jedino mi je žao što su nam dečki malo podbacili… ostali su bez prijelaznog pehara od prošle godine i završili sa 7 mjestom…eeee….dečki, dečki…

Ljudi, do sljedećeg javljanja, jer ja sam sad stvarno umornazijev, a ustajanje rano ujutro…javim se kad se opet uspijem zaletjeti do kompa i net-a…eh da...pozdrav Tomeku...drago mi je da smo se sreli u subotu...
Svima šaljem puno pozdrava…. kiss

Aleks_C2



| Reci (5) | Gle, gori vatra! | # |

petak, 17.04.2009.

HEEJ... pozdrav kolege i prijetelji!!!


Eto malo uhvatila vremena pa reko da se malo i vama javim...

Što ima novo i zanimljivo...?!

Pa vjerojatno već znate, a i očito je da imamo vježbe... ovih dana nešto intenzivnije pošto danas palimo za Makarsku... thumbup
hmmm...nisam ništa htjela pisati o tome prvo, jer nije bilo sigurno hoćemo li ići jer moramo vratiti nešto novaca za kombi naughty pa je naš predsjednik DVD-a rekao: ništa dok ne vratimo pare...

...bit će ljepo voziti se u novom kombiju, a još k tome, naš je party...

(...ah što je bio gušt u srijedu opet se voziti u našoj staroj kutijici cerek , heh nešto nije bilo dobro s novim, ne pitajte što, nisam baš toliko u toku fino...)

...nego da se ja vratim tamo gdje sam stala... heh... zahvaljujući našem Čiki Miletu, vidimo se sutra ujutro na stazi... smrctuzan kud baš prvi u 9 ujutro... a čujte ima i dobrih strana... probit ćemo led i onda ćemo bez žurbe i nerviranja gledati vas ostale i navijati naravno... hehe...

...eh što više da kažem...osim da malo skrenem pažnju na nešto drugo... javit ću vam se poslije Makarske da samo kažem kako je prošlo, a onda... hm... neće e biti opet malo duže na net-u jer sam u malo većoj gužvi zbog mature... hehe...

Puno pozdrava svima i sretno!!!
...dečki vidimo se u hotelu... kiss u lekenik...

Aleks_C2



| Reci (0) | Gle, gori vatra! | # |

nedjelja, 12.04.2009.

SRETAN USKRS!!!

Isus nije obećao dan bez BOLA, TRNJA, KIŠE...
..no obećao je SNAGU za dan, UTJEHU za suze i SVJETLO za put!
Neka blagoslovi sve one koji sada čitaju ove riječ i koji dijele ono obećano!

mahSvima vama, želim SRETAN USKRS i ugodne blagdane... njami



| Reci (6) | Gle, gori vatra! | # |

četvrtak, 09.04.2009.

24.03.1994. Lara Đerić

Hej malena, nedostaješ nam svima...
teško je izreći išta na ovaj dan... 24.03. ...
...tvoj 15 rođendan je prošao,a nismo ga mogli proslaviti zajedno s tobom...
...mnogo toga tišti srce i dušu..žele zboriti o nemogućem..žele vratiti taj kobni trenutak, ali ne pronalaze izlaza i načina da to ostvare...možemo jedino vjerovati u to da si sada negdje na sigurnom i sretnom mjestu...
šaljemo ti tisuće pozdrava, naše malo plavo stvorence...
(tvoja rodbina prijatelji i poznanici, tvoja ekipa)

Sretan ti rođendan! kiss



..................(noduboko se isprićavam što je ovaj post tek sada objavljen...zbog problema sa računalom i vezom s netom nisam to napravila na vrijeme...ima mjesec dana da računalo nisam ni taknula, a znate kako se kaže; bitna je namjera...)..............



| Reci (1) | Gle, gori vatra! | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.