<body> Tko o čemu, Ella o hrani - Where the fuck are you? - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

29.12.2010.
Tko o čemu, Ella o hrani

Ponekad imam čudan odnos sa hranom

Nekad imam osjećaj da me kontrolira,
ponekad da me truje,
većinom da me deblja

I više-manje sam uvijek u pravu.

Za mene je hrana nužno zlo.

Da nema hrane, ne bi mi se gadio stomak.

Pun je crijeva. Koja sadrže izmet.

Pogotovo ako jedeš meso,
onda si trul iznutra.

Pošto imam osjećaj da bi ovaj post mogao ličiti na neku anoreksičnu spiku, odmah ću prestati, iako neću lagati da imam iskrivljenu sliku sebe. Ne-ne lagati, karat će te bogo. Okej, sad kad sam spomenula bogu, odma imam cijelu temu u glavi, no otom-potom, ne želim sad o tome svemu, dosta ljudi slavi Božić pa da ne bi ispalo da izazivam pažnju.

Salut

By:Ella





| 02:23 | komentiraj 10 | on/off |