<3

I am a woman on a mission,
Nothing can stop me, I’m stronger than ever
I wanna see this through
I am a woman on a mission,
Whatever it takes I will do what I gotta do



ako netko želi msn slobodno nek javi u komentaru:)


ovo sam ja...











coffee heart Pictures, Images and Photos



Summer Pictures, Images and Photos

Bubbles Pictures, Images and Photos

kiss Pictures, Images and Photos



The Beach Pictures, Images and Photos

dance Pictures, Images and Photos

Holding Hands Pictures, Images and Photos

a stuffed tea party Pictures, Images and Photos








Opomena

Čovječe pazi
da ne ideš malen
ispod zvijezda!

Pusti
da cijelog tebe prođe
blaga svjetlost zvijezda!

Da ni za čim ne žalis
kad se budes zadnjim pogledima
rastajo od zvijezda!

Na svom koncu
mjesto u prah
prijedji sav u zvijezde.

Antun Branko Šimić


credits
murderscene
xxxx
Kako uklopiti državnu maturu u život 18godišnjakinje?
nedjelja, 13.02.2011.
Nisam dugo tu bila.. Nisam pisala o sebi, čitala o vama..
To govori koliko vremena imam za sebe...
4. godina srednje škole.. umjesto da nam profesori malo olakšaju zbog državne mature, oni su gori prema nama nego ikad.. Ne razumijem samo kako sada misle u zadnjoj godini koja nam je i skraćena nadoknaditi sve svoje propuste tijekom prošlih 3. Niti ih mi to tražimo. Nek puste stvari kakve jesu.. Nek puste nas. Kako da ja uz 4 sata redovnog učenja za školu nađem vremena za učit i za maturu?? A di sam tu ja? Dečko, prijatelji, obitelj... Ja?? Sve što za sebe stignem je priuštiti si pola sata tople kupke. Nema trenutka kada nisam umorna. Toliko obaveza imam tokom dana... Na mobitelu si svaku večer namještam nekoliko budilica za sljedeći dan koje govore npr. "Probudi se, Izađi iz kade, Jedi doručak, Uči hrvatski, Uči povijest, Napiši Zadaću, Pospremi perilicu, Uči biologiju...." itd. I ako se ne ravnom po tim budilicama, po točno vremenu koje ona određuje ne stižem... Borim se sama sa sobom da nađem vremena za dečka jer jedino kad sam kraj njega ne mislim na školu i školske obaveze (trudim se). Vikend provodim na kavama s prijateljima i dečkom jer preko tjedna nemam vremena za nikoga, a ne želim se udaljiti od njih jer su mi bitni. I sad da ja nađem vremena za učit za maturu? Pa super, da ubijem socijalni život? Da postanem robot koji samo uči i nema vremena za ništa drugo? A fakulteti.. Moj prijatelj koji je Einstein za geografiju, koji zna nabrojati sela u africi i kojeg možete pitat bilošto što vas zanima u vezi geografije, što se uči u školi i što se ne uči, nije siguran hoće li upasti na geografiju na pmfu..Zašto? Jer mora položiti višu razinu matematike headbang A ona cura koja je prošle godine napisala najbolje talijanski u državi i koja priča talijanski bolje nego hrvatski nije mogla upisati talijanistiku na filozofskom u zagrebu jer je kao imala malo bodova iz matematike. Ma što će ti matematika za pričat talijanski, jeste vi ljudi normalni?!?!?!?! E moj Platone, idealna država tek sad neće nastati.. Kako da ljudi rade ono što najbolje znaju kada im država to ne dopušta? A gdje ću ja upasti? Htjela sam na engleski, logopediju ili rehabilitaciju, ali i ja sam jedna od onih kojima šteka matematika pa će me to možda kočiti u ostvarenju svojih snova. Ovaj projekt će završiti stvaranjem djece pod stresom i nesretne nacije. Sumnjam da je svim tim političarima bila nužna matematika da bi se sada pravili najpametniji i recitirali napamet naučen tekst. Čula sam da i djeci u 8. razredu sad uvode maturu.. Pa da, ko da nisu dovoljno nervozni od svih tih hormona koji ih pucaju, ajmo im još malo stresa dati. A onaj HNOS.. O tome neću ni pričati. Vi ste krivi što djeca ne znaju navesti glavne gradove, što ne znaju gdje se koja država nalazi i ostale osnovne stvari. Vi sumnjate u njihovo znanje? Sumnjajte onda u sebe, jer vi ste krivi za to (ne)znanje.
| 11:58 | Komentari (45) | On/Off | Print | # |