Evo vam par....

-Doveo si me do ludila – dalje mogu sama!!!
-Sreća je jedini udarac koji me promašio.
-Noćas spavaju oni koji su voljeni, a budni su oni koji vole!
Zato mirno spavaj jer ti imaš nekoga tko te voli!!! cerek
-Čini ti se da si najpametniji čovjek na svijetu. Znaš što, imaš pravo, čini ti se!!!
-Ma ti si kao slika! Trebalo bi te objesiti !!!
-Ti si moj najbolji prijatelj. Kad piješ i ja pijem, kad plačeš i ja plačem,
kad se smiješ i ja se smijem, kad se baciš s balkona je se opet smijem.
-Tko se zadnji smije, najsporije misli!!! smijehsmijeh
-Dali da budem sretna što si mi prijatelj, ili da plačem jer je to najviše što ćeš mi biti!!?
-Ako je grijeh to što te volim, neka mi se to nikada ne oprosti!!!
-Netko je rekao – Ako nekog voliš, oslobodi ga. Ako se vrati – tvoj je zauvijek, a ako se ne vrati – nikad nije ni bio tvoj!!! yes

Đačka molitva

PROFESORE NAŠ!!!
Profesore naš,
koji sjediš za imenikom,
sveti se pero tvoje,
nestani kraljevstvo tvoje,
budi volja NAŠA,
kako na mjestu tako i pred pločom.
Peticu našu svagdašnju daj nam danas
i zaboravi jedinice naše
kako i mi zaboravljamo gradivo tvoje.
I ne izvedi nas pred ploču
nego ostavi nas na miru...!!! thumbupthumbupthumbupsmijeh

-Voli, živi, razbijaj i pleši...
Jer čovjek je rođen da griješi...
Prokockaj dane, iskoristi noći...
Jer jednog dana to nećeš moći...
-Ako ne znaš moje ime,
Ja se zovem-Poljubi Me
A prezime-Odvedi me
S nadimkom-Ne štedi me…
-Ako ti gorko zaplače oko,
Ako te netko povrijedi duboko,
Ako ti ikad zadrhti duša,
Ako nemaš nikog da te sasluša,
Ako ikad vrisneš u snu,
Nazovi me, i biti ću tu.
-Kad pronađeš svoga anđela,
Primi ga, zagrli, i nježno poljubi.
Daj mu ono najvrjednije što imaš, daj mu sebe.
MOGU LI JA BITI TVOJ ANĐEO???
-Pogledaj me molim te,
Jer ja ti želim reći : volim te.
Za tobom mi srce vene,
A iza toga stoji upitnik :
VOLIŠ LI TI MENE??????
-Teško je gledati u Sunce,
I ne vidjeti njegov sjaj,
Ali još je teže voljeti,
I zanati da je kraj!!!
-Ti na jednom, a ja na drugom kraju,
Kao anđeli u nebeskom raju.
Tamo se anđeli sastaju s Bogom,
A kad ću se ja sastati s tobom???
-Ako postoji sjaj, on je u tvojim očima.
Ako postoji radost, onda je to susret s tobom.
Ako postoji tuga, onda je to život bez tebe.
Ako postoji itko tko je uistinu voljen, onda si to ti…
-Voljela sam jednog dečka, i on je volio mene,
samo se nismo voljeli u isto vrijeme!!!
-VIDJELA SAM TE I POMISLILA-OHO!
POLJUBLA SAM TE I GLAVOM MI JE PROSLO-MMMMM.....
UPOZNALA SAM TE I ZAKLJUCILA-ŠTETA!!!!
-Ne pijem da se napijem,ne placem jer me boli.
Pijem da te zaboravim & placem jer te još uvijek volim!!!

Vicevi

Mojih 10 zapovjedi!!!(Funnysmijeh)

1. Čovjek se rodi umoran i živi zato da bi se odmorio!
2. Ljubi krevet svoj, kao samoga sebe!
3. Odmaraj se danju da noću možeš spavati!
4. Ne radi – rad ubija!
5. Ako vidiš nekoga da se odmara, pomozi mu!
6. Ne čini danas ono što možeš sutra!
7. Radi manje nego što možeš, a ono što ne možeš, prebaci na druge!
8. U hladu je spas - od odmaranja još nitko nije umro!
9. Rad donosi bolest – ne umri mlad!
10. Kada želiš raditi, sjedni, pričekaj i vidjet ćeš da će te proći!


Butterflies at crazyprofile.com


.... VICEVI.... smijeh

Mama i tata poveli Pericu na prvo vjenčanje. Perica k'o Perica,pun je pitanja.
"Mama,zašto je ona tamo teta sva u bijelom?"
"Zato,sine što je bijela boja,boja sreće,a ovo je najsretniji dan u životu svake žene."
"Aha,dobro,a žasto je onda onaj njen čiko odjeven u crno?"

Pita Perica tatu: " Tata ko me donio na svijet?" "Roda." " E, a jesi i ti svašta u životu jebao."

Pita učiteljica Pericu koliko je dva plus dva. Tri reče on. Ponovo ga ona pita , a on opet tri. Učiteljica polako gubi strpljenje i opet ga upita, koliko je dva plus dva? On joj odgovori :" Tri jebem te gluhu". smijeh

Ivica se ispričava učiteljici što nije ništa naučio:
Oprostite,nisam se stigao spremiti jer mi je jučer traktor pogazio baku.
Sljedeci dan: Oprostite,nisam se stigao spremiti jer mi je jučer traktor pogazio mamu.
Dan poslije: Oprostite,nisam se stigao spremiti jer mi je jučer traktor pogazio tatu.
Pita učiteljica Ivicu: Oh,jadno dijete,što ti sad radiš kad nemaš nikoga svog?
Isto što i dosad.Vozim traktor!

Mali Ivica prvi put pođe s roditeljima na nudističku plažu. Tamo, nakon pola sata igranja u pijesku dođe tati i kaže: "Tata, tata! Kako to da neki muškarci imaju onu stvar dužu a neki kraću?"
Tata odgovori: "Ahm... Pa to ti je sine, na neki nacin vezano s inteligencijom, tj. oni muškarci kojima je ta stvar nešto iznad mjere, u pravilu su gluplji..."
Sin zadovoljan odgovorom, ode se dalje igrati. Nakon nekog vremena dolazi tati: "Tata, tata! Eno, tamo jedan priča s mamom i sve je gluplji i gluplji i gluplji.......

Ivica u školi ispravljao matematiku za 2 .Učiteljica mu je rekla pa što je ovo, opet ništa ne znaš. Ali ako ovaj čavao zabiješ nazad u zid, dat ču ti 2. On je to i uradio i dobio 2. Ali nakon nekog vremena čavao je opet ispao. Pa što je to sad, pita učiteljica. Kaže Ivica:,,Ma ništa, to moj brat ispravlja zemljopis u susjednom razredu".

Policajcu umrla majka. Skupile se komsije na žalost, a policajac se javlja na telefon. Kada je spustio slušalicu kaže im: "Hoče nesreća na nesreću! Evo mi brat javlja da je i njemu umrla majka".

Izlazi policajac iz pekare, nailazi na svog kolegu i kaže mu: "Ako pogodiš koliko kifli imam u džepu, dat ću ti obje".

Policajac baca cigle u vodu i viče: Gle čuda! Gle čuda! Što je, u čemu je čudo? Cigle kockaste, a ispadaju krugovi! smijehsmijehsmijeh

(Dobro znam da te vec svi znate = stari su. Kad bude vise vremena dodat ću nove. Do tad se i ovima nasmijterofl)


wooo!

flashing pictures

flashing pictures

flashing pictures

lips

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

color

Photobucket

chocolate

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

hearts

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

mac

Photobucket

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Sexy Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Money Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Prosinac 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari Yep/Nope

Nesto sitno o meni

Zaustavi suzu, odbaci tugu, naći ćeš negdje za oblakom dugu. Ljepota prijateljstva neka ti dušu grije, oprosti životu što savršen nije!

Hmmm... Ovak:
Znači_ zovu me Nesa
Imam 14 godina. Zasad .... za par godina ću imat više.. hehe to je samo šala... uh imam tako glup humor... za puknut zubo
Volim___ naravno___uvjek haha
I volim_ plivat, svog cucka volim najviše na svijetu, puno puno tulumarit
Recimo da sam visoka _ brineta naughty
I to je to_više nego dovoljno !?

Photobucket

Ostali blogovi

Neki blogovi koje ja posječujem

Moja najbolj seka kiss
Josipa thumbupyeszujo
Ivanutthumbupkiss
Irisroflsmijeh
Staklenkonaughtyyespjeva
Lorenasretanthumbup
Dorisnutzujobelj
Josipa & Kikathumbuproflsmijeh
Helenathumbupkissrofl
Marinaroflzubothumbup
Zanimljive curice banglazeludkiss


Za one koji trebaju promijenit dizajn na svom blogu :)
Bahatidizajni
Kateedizajn
Foreverus5dizajnevi
Mentalkadizajn
Peacedesigndizajn
Freedesignsdizajn
Martinadizajn
Besplatnipredlosci
Designesforyou
Zubalodizajn
Someluckygirl

Photobucket

Photobucket

Music

Love

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Glamour

Photobucket

sweet

chocolate

Chocolate

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

lips &lt;'3

Sexylips

kiss

lips

bubble

kiss

kiss me

o yeah

fashion

Photobucket

Photobucket

Photobucket

IPOD

pink

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

one tree hill

one tree hill

summer

make up

Photobucket



scene

Photobucket





Titanic

swings

pictures in heart

flashing pictures

rainbow stars

nail polish

stereo

Photobucket

Photobucket

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Eye Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Eye Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Eye Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Eye Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Eye Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Music Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Music Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Music Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Music Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Music Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Fashion Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Friends Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Fruit Avatars


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Heart Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons

utorak, 26.06.2007.

A svaki mi post ima naslov pa tak i ovaj :-)

Haj ljudeki.... smijeh
Došla ja malo... da napišem novi postić dead
Danas je mojoj sestri roćkas- SRETAN ROĐENDAN NAVA!!! kisspartynjamismijeh
A vrijeme je baš bezveze... no ali ok... preživjet ću ja... smijeh
Nego kak ste mi vi? Hvala na komovima... A i na ovaj post hoću isto puuuuno komova može još i više_ naravno cereksmijeh
Htjela sam danas stavit slike na blog, ali mi nije uspijelo pa ćete morat još malo sačekat... puknucuheadbang
Ali sam promijenila dizajn_ nadam se da je ovako ok_ ak vam nije dobar recite wink ( na lijep način_ hehe smijeh)
Idem ja_ jer nemam više niš pametnog za pisat...yes
Pozz svima_ bokićthumbupwavekissrofl



| Make My Day (108) | Beautiful | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.