Do YoU wAnT tO JuMp? YeS/nO?



By: LuCiJa :)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Istok je lijevo
A zapad je desno
Otraga je sjever
A naprijed je jug
Tamo idemo



Image Hosted by ImageShack.us

ja sam

...ja sam od onih koji vjeruju da je
sve veliko sadržano u malom.
Dijete je maleno, ali nosi u sebi čovjeka;
mozak je malen, ali skriva misao;
oko je samo točka, ali obuhvaća beskraj...


Image Hosted by ImageShack.us


pišite mi na:
zauvijeksvoja@net.hr

anamarija_MIOC@hotmail.com



SLUŠAM:


ac/dc
Adastra
Bob Marley
Blink 182
Chevelle
Evanescence
Green day
Guns ‘n’ Roses
Good Charlotte
Linkin park
Nickelback
Nirvana
Simple Plan
Sum 41
….




ČITAM
miočanka011
šašavica
Tina

shallow njapi

grof v.

dramska umjetnica
creativna
kap
pjesme jedne 14-godišnjakinje
federer fan
one boy
danas je luda
mini zvijezda
be better
federer fan bloger
tvworld
anđeli slomljenih krila
vanja-vanessa
isadoradoner
moje miočanke ..nena i becca
Vany moja, super cura i cool blog






Julia

Eyes so bright, so big and wide
Make you feel so strange
Somewhere deep inside
Its the face of an angel
Soul of the devil may care

How Id love to know
What goes on in there

She needs your love
She needs it every day
But speak of love
See her laugh and run away

Julia, which way will you go
Julia, I wanna know
Julia, only the moon and stars
Julia, know just where you are
Julia

See the dance that needs no alibi
Oh you dont need to dream
When you know you can fly

She needs your love
She needs it every day
But speak of love
See her laugh and run away

Julia, which way will you go
Julia, I wanna know
Julia, only the moon and stars
Julia, know just where you are
Julia ....


Chris Rea











Najljepši citat koji sam ikad čula:


Sjaj u travi
..sada, kada ništa na svijetu ne može vratiti dane prohujalog ljeta
naš sjaj u travi i blještavost svijeta, ne treba tugovati,
već tražiti snage u onom što je ostalo i s tim živjeti..

William Wordsworth


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us





Annabel Lee
Prije mnogo i mnogo godina,
U carstvu kraj mora to bi,
Djeva je živjela koju su zvali
Imenom Annabel Lee;
S tek jednom je živjela mišlju:
Da voli i da se volimo mi.

Bio sam dijete i bila je dijete
- U carstvu kraj mora to bi -
Al više neg ljubavlju mi smo se ljubili,
Ja i Annabel Lee -
I zbog toga nebeski krilati serafi
Bili su zavidni.

I to je razlog što jednom davno
- U carstvu kraj mora to bi -
Vjetar se spusti iz oblaka, noću,
Sledivši moju Annabel Lee.
I došli su plameniti rođaci njeni,
Meni je oteli,
Da je zatvore u grobnicu tamnu
U tom carstvu što kraj mora bi.

Zavidjeli su nam anđeli s neba,
- Ni upola sretni ko mi -
Da! To je razlog (kao što znaju
U tom carstvu kraj mora svi),
Što noću je vjetar iz oblaka došo
I sledio Annabel Lee.

Al ljubav nam bila je jača od ljubavi mnogih
Što su stariji bili neg mi -
I mudriji mnogo neg mi -
I niti anđeli, gore na nebu,
Ni podmorski demoni zli
Ne mogu mi razdvojiti dušu od duše
Lijepe Annabel Lee.

Jer mi ne bljesne mjesec, da sne ne donese
O lijepoj Annabel Lee.
Kada zvijezde se stvore, vidim kako gore
Tek oči Annabel Lee.
Tako ležim pored svoje drage do zore
Svoje drage. - drage, - života i mlade,
U njezinoj grobnici uz more
U njenom grobu uz šumorno more.

Edgar Allan Poe (1809 – 1849)







Shoot for the moon. Even if you
miss it you will land
among the stars.
Les Brown


Image Hosted by ImageShack.us


There are no wrong choices;
there are only different choices.
Susan Jeffers




The only way to discover
the limits of the possible
is to go beyond
them into the impossible.
Arthur C.Clarke



Just one great idea can
completely revolutionize
your life.
Earl Nightingal



Remember if people
talk behind your back,
it only means you are two
steps ahead.
Fanni Flagg



Don`t be afraid your
life will end. Be afraid
that it will never begin.
Grace Hansen



It` not that "today is
the first day of the
rest of my life",
but now is all there
is of my life.
Huhg Prather





Boulevard Of Broken Dreams


I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone

I walk this empty street
On the boulevard of broken dreams
Where the city sleeps
And I'm the only one and I walk alone

I walk alone
I walk alone
I walk alone
I walk a...

[Chorus]
My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there would find me
Till then I walk alone

Ah-Ah Ah-Ah Ah-Ah Ahhh
Ah Ah-Ah Ah-Ah Ah-Ah

[Verse 2]
I'm walking down the line
That divides me somewhere in my mind
On the border line of the edge
And where I walk alone

Read between the lines of what's
Fucked up and every thing's all right
Check my vital signs to know I'm still alive
And I walk alone

I walk alone
I walk alone
I walk alone
I walk a...

[Chorus]

Ah-Ah Ah-Ah Ah-Ah Ahhh
Ah Ah-Ah Ah-Ah

I walk alone
I walk a...

[Bridge]
I walk this empty street
On the boulevard of broken dreams
Where the city sleeps
And I'm the only one and I walk a..

[Chorus]

GREEN DAY




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Jer ti si mi sreća kad mi je tužan dan...
Jer ti si mi osmjeh kada mi suza potekne...
Jer ti si mi prijatelj kad mi je najgore...

ti to znas...=(


Image Hosted by ImageShack.us













© I still breathe





SHEMATIČNI NOKTURNO


Miris, trag i razočaranje.
Polusjena, traženje i čežnja.
Mrak, mnoštvo i samoća.
Uzdah.

(Ruke pružam prema mjesecu.)


02.09.2007. u 11:13 ♥

| JuMp... (6) | fLy....| AnD tOuCh ThE sKy.... | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.