...opet...opet...i...naravno OPET!


Ma stvarno nemogu vjerovat...to mi se dogodilo vec pitaj Boga koji put!??!!??!
Napisem post...i to poduzi...i izbaci me!...!
No...da nebi sad bilo jos vise ljutnje i bijesa idem dalje...
Pa sta da vam pricam?
Uglavnom u petak sam bila vani i bilo je super...
Odnosno...prvo je Ady bio kod mene...pa sam poslje ja isla do njega...
Tek nakon toga smo isli po Bony i onda tek van!
Kak god...bilo je super...prvo smo bili vani samo nas troje (s upadicama Vanje-
koji se poslje napio i zaboravio nas)...a poslje su dosli Katja i Slipac...
Uglavnom...cijelo smo vrijeme zajebavali Kiki i njezinog decka koji
su definitvino napravili rekord u barenju...
Mozete zamislit koliko su se dugo barili (bez prestanka) kad su im ljudi
(koji ih mozd ni ne znaju) dolazili i pitali ih jel su zivi...Mislim ono...
Pa ljudi...sta se mrtvaci mogu micati...i bariti?!?...al oke...
No kad su vec stvarno pretjerali odlucila sam ju pitati jel joj treba
sline za posuditi!?!
Heh...ma glavno da je bilo super...
Tak bi i ostalo da jucer nisam dobila vodene kozice...:`-(
Ali ipak...za svako zlo...neko dobro...
Iliti u prijevodu: Bio je Ady kod mene...i popravio mi raspolozenje...
Hehe...ma...prico mi je sta je bilo jucer...Daaaa...sad bi opet bi plakala...
On i Bony su bili na festi...a ja nisam mogla ic...jooj...
Ajd recite da to nije BED?
...A sad bi stvarno mogla ici...da se nebi jos raspricala...
..To bi bila stvarno katastrofa!!..

Image Hosted by ImageShack.us

- 17:19 - Pljuni (31) - Trosi boju -

Yeeeeep...vratila se...


Ey ljudi...ma danas mi je dan totalka jadan...otkad sam se ustala pa sve do sad nisam se cijeli dan ni nasmijala....cim sam se probudila morala sam cuvat sestru dok je stara otisla do trgovine...no to je jos bilo dobro jer sam ja lezala u krevetu a ona je zujala po kuci i radila nered..poslije mi je dosla u sobu i dok sam ja pisala post razbila mi je sliku koju vec imam dosta dugo...no naravno mogla sam si i mislit da pored nje nece jos dugo opstat...da a taj post...koji sam pisala......hmm...taman je bio vec pri kraju kad ono odjednom NESTANE STRUJA! E kako jadno...htjela sam se ubit...
I jucer je nestala struja no na (moju) zalost sam bila tad sama doma...prvo sam lezala u krevetu i prckala po mobitelu...No tada...ja kao ja...cula sam nest u dnevnom boravku...zaliven....dosuljala sam se do hodnika, uzela telefon i bris s njim u sobu...
Zovem ja Andreja...ne javlja se...zovem Bony...ni ona se ne javlja...
Tad mi je puko film pa sam odlucila nazvat staru i rec joj da se bojim...smijeh...Prvo se pukla smijat, a onda je samo rekla da ce sad doc...eh..tad mi je vec bilo lakse...
Dosli moji starci doma...a posto smo mi moderni glupi ljudi...(kao i svi ostali)...nismo se znali zabavit bez struje pa smo otisli spat...Jadno?
Pa za mene DA! Ali ubrzo sam zaspala...Bilo je jadno sto nisam mogla na internet...al mozd i bolje...a mozd ipak i ne...
A vjerujem da sam vec dosadna pa idem...stvarno je post "malo" prevelik...
Brisem da vam jos vise ne dosadim..
...Pusa...

Image Hosted by ImageShack.us

- 21:11 - Pljuni (13) - Trosi boju -

Evo me opet...sve ispocetka...


Ey...ljudi...ma da sam jucer pisala post nebi bilo oke jer sam bila bijesna ko pas...totalno su me naljutili...bas kad si sredim blog da ne mogu bolje oni obrisu sve u posljednjih dva tjedna...hocu rec blog.hr sve obrise u posljednja dva tjedna...sad sve ponovo...bas sam ljuta...al oke...sad cu im u inat jos vise sredit blog...hehe...ajd necu puno pisat da sredim sto vise blog...idem polako, a vi mi drzite fige da opet nest ne zaseru kad sve sredim...pusa svima...

Image Hosted by ImageShack.us

- 15:59 - Pljuni (17) - Trosi boju -

  studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari Osh/Nesh

...OpIs BlOgA...

Pisat cu o svemu po malo...najvise o svom zivotu mjuzi koju volim i slicno...;)

LiNkOvI...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us

bony...:)
beky...:)
tena...:)
nina iliti bitch...:)
sara...:)
ady....:)
andrijana...:)
Green Day 4ever...:)
zrinac...:)
saskiica...:)
beky & saskiica...:)
kristina...:)

Image Hosted by ImageShack.us


A sAd MaLo O mEnI...

Ah...okotila sam se 11.1.
Mamica me nazvala Matea...
Oni koji me vole (a to su rijetki) zovu me Matea, a
oni koji me zele nazivcirat MateJa...
...prezime mi nisu rekli...a mozd i jesu pa se ne sjecam...
Naj frendice su mi Bony & Beky...
Naj frend mi je Vanja...;)
Ostali su: Teica...Kiki (Kristina)...Marija...Jelena...
Nina...
Tena......Franka...Hrvoje...
Planta...Ziga...itd...itd...
...(ak sam kog zaboravila namjerno je!:)!)...
Slusam: Punk...Rock...Metal...Emo...
Naj pjevacica mi je Avril (koja mi je uzor) ...( i na koju sam ljuta zbog novog (jadnog) stila)...
Naj pjevac mi je Billie Joe & Matthew Tuck...
A...naj grupe...Story Of The Year...Bullet For My Valentine...Green Day...Metallica...i sl...
Stari (kojeg sam se odrekla) me napravio blesavu...obozavam...crnu boju...krv...gitare...
killere...AVRIL...skate...svoj blog...i sl...
A sad mislim da bi to bilo dosta o meni...cak je i previse...

Image Hosted by ImageShack.us

...rAzNe SlIkIcE...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us